تابستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Writer : آقاخانی بزدی لنگری، عاطفه ؛ Corresponding Author : حسنی، علی اکبر ؛
(21 page(s) - From 1 to 21 )
Keywords:یادگیری ماشینرویگردانی مشتریالگوریتم درخت تصمیمC5.0 الگوریتم شبکۀ بیزیندادهکاویData miningC5.0 Decision TreeMachine learningBayesian networkcustomer churn
-
Corresponding Author : شریعت نژاد، علی ؛ Writer : موسوی زاده، سیده مریم ؛ میر، سعید ؛
(20 page(s) - From 23 to 42 )
Keywords:عشق به برندنقشۀ شناختی فازیقبیلهگراییتعصب به برندقبیلهگرایی برندBrand BiasBrand TribalismTribalismfuzzy cognitive mapbrand love
-
Corresponding Author : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
(21 page(s) - From 43 to 63 )
Keywords:حضور اجتماعیحضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودههمآفرینی ارزشTelepresenceBrand AffectionIntention to Reuse the Augmented Reality AppSocial PresenceValue co-creation
-
Writer : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ Corresponding Author : نکویی زاده، مریم ؛
(24 page(s) - From 85 to 108 )
Keywords:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریسTouch PointsMatrix PermanentsGraph theorycustomer experienceMeta-synthesis
-
Writer : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
(33 page(s) - From 109 to 141 )
Keywords:تلاطمبیقطعیتیابهام و پیچیدگیسفر مشتریCustomer JourneyVolatilityuncertaintyAmbiguityComplexity
-
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
Writer : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
(25 page(s) - From 143 to 167 )
Keywords:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییرBrand TrustPurchase IntentionsFake Newsopenness to change