keyword System Quality / (13 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : نظری پور، محمد ؛
Journal:مطالعات تجربی حسابداری مالی»زمستان 1403 - شماره 84 Ranking: ب/ISC (40 page(s) - From 139 to 178 )
Keywords:رضایتکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمسیستمهای حسابداری دیجیتالقصد استفاده مستمرDigital Accounting SystemsIntention to Continue UsingInformation QualitySystem QualitySatisfactionاطلاعاتسیستمسهولت استفاده ادراکشدهمدل پذیرش فناوریکاربرانمدل
-
2.
Corresponding Author : تبریزی، سیف اله ؛ Writer : رزق ده، کیوان ؛ دشتی زاده، پریسا ؛
Journal:دانش پیشگیری و مدیریت بحران»بهار 1403 - شماره 51 Ranking: ب/ISC (17 page(s) - From 121 to 137 )
Keywords:مدیریت بحرانسیستمهای اطلاعاتیکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمدانش کاربران و تحلیلگرانشبکههای مخابراتیSystem QualityUser knowledgeTelecommunication networkscrisis managementinformation systemsInformation Quality
-
3.
Writer : رزاقی، محمد ؛ قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل ؛ شهبازی، رحیم ؛ Corresponding Author : هدایتی خوشمهر، عزیز ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1402 - شماره 30 Ranking: الف/ISC (26 page(s) - From 19 to 44 )
Keywords:کیفیت سیستماستان فارسیادگیری الکترونیکیدانشجویانمدیریت دانشدانشگاه فرهنگیانattitudeKnowledge managementFarhangian UniversityUsage BehaviorSystem QualityE-Learning Acceptance
-
4.
Corresponding Author : شقاقی، مهدی ؛ Writer : دهقان نژادی، نیکو ؛ ترنگ، محمدجواد ؛ محمدخانی، فاطمه ؛ مدرس وحید، زرین ؛
Journal:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»بهار 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 1 Ranking: ب/ISC (14 page(s) - From 15 to 28 )
Keywords:کیفیت سیستمسیستم گلستانارزیابی سیستمعملکرد سیستمسنجش سیستمSystem assessmentGolestan systemSystem QualitySystem PerformanceSystem Evaluation
-
5.
Corresponding Author : تکه ئی، عبدالقادر ؛ Writer : چقر، محمد ؛ صادقی، علی ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 28 (جلد دوم) (17 page(s) - From 28 to 44 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمکیفیت خدمات آنلاینکیفیت خدمات الکترونیک آنلاینSystem Qualitycustomer satisfactionPerceived valueInformation QualityService Quality
-
6.
Writer : Zainol، Suraya ؛ Hassan، Sallaudin ؛ Mohd Noor، Nor Azila ؛ Corresponding Author : Shamsudin، Mohd Farid ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 Ranking: International/ISC (11 page(s) - From 142 to 152 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactionSystem QualityChatbots
-
7.
Corresponding Author : شرج شریفی، آزیتا ؛ Writer : سینکایی ناصرآباد، زینب ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (15 page(s) - From 77 to 91 )
Keywords:کیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمهوش کسب و کارکیفیت سیستم ادراک شدهPerceived System QualityBusiness IntelligenceInformation QualitySystem Quality
-
8.
Corresponding Author : قزلسفلو، حمیدرضا ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1399 - شماره 30 Ranking: ب/ISC (18 page(s) - From 61 to 78 )
Keywords:سیستم اطلاعات مدیریتکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممدیریت رویدادevent managementSystem QualityInformation System ManagementInformation Quality
-
9.
Writer : تهرانی، رضا ؛ جمشیدی، حمید ؛
Journal:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1394 - شماره 81 Ranking: Science-Research/ISC (22 page(s) - From 1085 to 1106 )
Keywords:اعتمادرضایت مشتریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمکیفیت طراحی رابطinterface design qualityTrustcustomer loyaltyInformation QualitySystem QualitySatisfactionاطلاعاتمشتریوبمشتریانوبسایت
-
10.
Writer : Meigounpoory، Mohammad Reza ؛ Sajadi، Seyed Mojtaba ؛ Corresponding Author : Danehzan، Iran ؛
Journal:International Journal of Management, Accounting and Economics»November 2014, Volume 1 - Number 4 (11 page(s) - From 311 to 321 )
Keywords:Service QualityInformation QualityMobile HealthSystem Qualityinteraction quality
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (4 Article)
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- الف (1 Article)
- بین المللی (1 Article)