keyword Service Quality / (201 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
طراحی مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر تصویر ذهنی کارکنان از برند سازمان (بررسی موردی بانک ملی ایران)
Writer : سید حسینی، سیدمجید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛
Journal : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (21 page(s) - From 1308 to 1328 )
Keywords: کیفیت خدمات تعهدسازمانی بازاریابی داخلی کار احساسی تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان employees' image of the organization's brand Emotional Labor Internal Marketing Service Quality Organizational commitment
-
2.
یک مدل ارزیابی اعتماد برای رایانش ابری با استفاده از شبکه بیزی
Writer : حسیننژاد گرگری، میهن ؛ ابراهیمی دیشابی، محمد رضا ؛ Corresponding Author : عبداللهی ازگمی، محمد ؛
Journal : پدافند الکترونیکی و سایبری » زمستان 1401، سال نهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 53 to 61 )
Keywords: اعتماد دادهکاوی کیفیت سرویس رایانش ابری شبکه بیزی سرویس ابری Cloud Service Bayesian network Trust Data mining Cloud computing Service Quality
-
3.
بررسی تاثیر پیاده سازی سیستم متمرکز مخاطبان تامین اجتماعی بر کیفیت ارائه خدمات با تاکید بر سامانه متمرکز تامین اجتماعی
Writer : حسینی، سعید ؛ Corresponding Author : بازآیی، قاسمعلی ؛
Journal : جامعه شناسی سیاسی ایران » مهر 1401 - شماره 23 ISC (14 page(s) - From 54 to 67 )
Keywords: دولت الکترونیک کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی سیستم متمرکز مخاطبان تامین اجتماعی centralized system of social security audience Service Quality Social Security Organization Electronic Government
-
4.
تاثیر کیفیت خدمات و مسئولیت پذیری اجتماعی ادراک شده مشتریان از کارکنان بر رضایت آنان (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان فراشبند)
Writer : جمشیدی، بهنام ؛
Journal : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » تابستان 1401 - شماره 85 (15 page(s) - From 1658 to 1672 )
Keywords: بانک کشاورزی کیفیت خدمات رضایت مشتریان مسئولیت پذیری اجتماعی فراشبند Customer perceived Farashband Service Quality customer satisfaction Social Responsibility Agricultural Bank
-
5.
ارتباط برند کارفرما و مزیت رقابتی با نقش میانجی کیفیت خدمات در باشگاه های ورزشی
Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛ Writer : خدامرادپور، مژگان ؛ احمدی، سامان ؛
Journal : مدیریت دانش در ورزش » بهار 1401، دوره اول - شماره 2 Ranking A (Azad University (11 page(s) - From 37 to 47 )
Keywords: مزیت رقابتی کیفیت خدمات برند کارفرما Competitive Advantage Employer Brand Service Quality
-
6.
بررسی کیفیت خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت خودروسازی کیا موتورز در شهر تهران با استفاده از مدل سروکوال
Writer : شفیعی، علی ؛ Corresponding Author : جمشیدی، مینا ؛
Journal : تحقیقات مدیریت آموزشی » بهار 1401- شماره 51 Ranking A (Azad University (12 page(s) - From 41 to 52 )
Keywords: مدل سرکوال عوامل ملموس قابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدمات Tangibility factors Servqual Model reliability Service Quality customer satisfaction
-
7.
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران
Writer : میری، سجاد ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ Corresponding Author : جابری، اکبر ؛
Journal : مدیریت ورزشی » بهار 1401 - شماره 56 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 194 to 216 )
Keywords: کیفیت خدمات فوتبال سروکوال هواداران جایگاهسازی برند Fans Football brand positioning SERVQUAL. Service Quality
-
8.
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تاثیر آن بر رضایت گیرندگان خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)
Writer : حاج پور، صوفیا ؛ میرشکاری، فائزه ؛ Corresponding Author : رهدار، محبعلی ؛
Journal : مطالعات مدیریت و توسعه پایدار » بهار 1401- شماره 5 Ranking B (Azad University (10 page(s) - From 136 to 145 )
Keywords: رضایت کیفیت خدمات آموزش مجازی Satisfaction Service Quality Virtual Education
-
9.
ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی روستاییان از کیفیت خدمات مدیریت محلی (موردپژوهی: سکونتگاههای روستایی شهرستان ری)
Corresponding Author : شفیعی ثابت، ناصر ؛ Writer : خاکسار، سوگند ؛
Journal : برنامه ریزی منطقه ای » بهار 1401 - شماره 45 Ranking B (Azad University/ISC (13 page(s) - From 126 to 138 )
Keywords: کیفیت خدمات رضایتمندی مدیریت محلی مدل سرکوال شهرستان ری Servqual Model Rey City Local government Satisfaction Service Quality
-
10.
واکاوی و الویتبندی کیفیت خدمات هتلهای 5 ستاره جزیرة کیش (مطالعه موردی پروژة جهت 2022)
Corresponding Author : مدنی، امیرمحسن ؛ Writer : باقری نظام آباد، لیلا ؛ جمالی، جواد ؛
Journal : مطالعات مدیریت و توسعه پایدار » زمستان 1400-شماره 4 Ranking C (Azad University (22 page(s) - From 83 to 104 )
Keywords: خلاقیت کیفیت خدمات سبک طراحی هتل پنج ستاره Design Style Five-Star Hotel Service Quality Creativity
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (56 Article)
- ب (46 Article)
- A (10 Article)
- ج (7 Article)
- الف (7 Article)
- B (5 Article)
- C (5 Article)
- A+ (3 Article)
- علمی-ترویجی (2 Article)
- د (2 Article)
- بین المللی (1 Article)