keyword Service Quality / (256 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Nasr، Reyhane ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک Ranking ملی (12 page(s) - From 209 to 220 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactionoperational efficiencyAirline IndustryKey Performance Indicators
-
2.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 35 to 72 )
Keywords:ارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینکیفیت خدماتService QualityElectronic customer relationship management (ECRM) systemsOnline business platformscustomer perceived valuecustomer experience
-
3.
Writer : روحانیان، عاطفه ؛
Journal:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 page(s) - From 144 to 157 )
Keywords:شهر مشهدﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮدﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮانﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎتPerformance ImprovementMashhad CityIran insuranceService Qualityکارکنانخدماتکیفیت خدمات
-
4.
Writer : خلیلی کیسمی، مینا ؛ وظیفه دوست، دکتر حسین ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ Corresponding Author : حمدی، دکتر کریم ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (4 page(s) - From 188 to 191 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتمسئولیت پذیری اجتماعیاستراتژی بازاریابی اخلاقیEthical marketing strategyService Qualitybanking industrySocial Responsibility
-
5.
Writer : فاضلی، فائضه ؛ Corresponding Author : فلاح، محمد ؛
Journal:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 page(s) - From 186 to 194 )
Keywords:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)Service quality model (SERVQUAL)Service QualityNetwork Analysis ProcessGoal programingمشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
6.
Corresponding Author : حاجی آقانژاد، یاسر ؛ Writer : مقدم، علیرضا ؛ مراغه، امید ؛ کاکاوند، یونس ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (12 page(s) - From 70 to 81 )
Keywords:آمیخته گردشگریکیفیت خدماتوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگرTourist SatisfactionService Qualitytourism mixloyalty to tourism destinations
-
7.
Writer : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : رحیمی نیک، اعظم ؛
Journal:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 Ranking A (Azad University (18 page(s) - From 23 to 40 )
Keywords:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستورانService QualityIslamic societyRestaurant
-
8.
Writer : یحیی زاده، حسین ؛ متانی، مهرداد ؛ باقرزاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : فلاح، علی ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (25 page(s) - From 107 to 131 )
Keywords:تبلیغاتکیفیت خدماترسانههای جمعیصنعت گردشگریفرهنگ گردشگریTourism CultureService QualityAdvertisingMass mediatourism industryگردشگریرسانهمقصد گردشگریمکان
-
9.
Writer : رستگار کهخا ژاله، فاطمه ؛ باقری مجد، روح الله ؛
Journal:مدیریت دانشگاهی»تابستان 1402، سال دوم - شماره 1 (26 page(s) - From 73 to 98 )
Keywords:آموزش عالیکیفیت خدماتتصویر برندکیفیت ارتباطاتتمایلات رفتاری دانشجویانStudents'Service QualityBehavioral intentionrelationship qualitybrand imageHigher education
-
10.
Corresponding Author : تقوا، محمد رضا ؛ Writer : تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کرد، حامد ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 75 to 104 )
Keywords:پیشرانفراترکیب.کیفیت خدماتدولت سیارService QualityMeta synthesisMobile governmentDriver
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (60 Article)
- علمی-پژوهشی (57 Article)
- A (12 Article)
- B (8 Article)
- الف (8 Article)
- ج (7 Article)
- C (5 Article)
- A+ (4 Article)
- بین المللی (3 Article)
- د (2 Article)
- علمی-ترویجی (2 Article)
- ملی (1 Article)