تابستان 1386 - شماره 8
-
ساغر؛ 19 سال پیش: اگر شما چنین کاری نکردید، دیگرانی که غالبا صلاحیّت ندارند، خواهند کرد!!
Writer : کاظمی، عبدالبشیر ؛
(3 page(s) - From 6 to 8 )
-
باران اندیشه-1؛ مشکل این است که از شرح لمعه وارد تخصّص شدهاند؛ تخصّص گرایی در مصاحبه با استاد ابوالقاسم علیدوست
Inverviewee : علیدوست، ابوالقاسم ؛
(4 page(s) - From 9 to 12 )
-
باران اندیشه-2؛ جایگاه فقه و اصول در منظومهی علوم حوزوی؛ بررسی تخصّصهای فقهی و غیرفقهی در گفتوگو با استاد احمد مبلّغی
Inverviewee : مبلغی، احمد ؛
(4 page(s) - From 13 to 16 )
-
باران اندیشه-3؛ «ما وقع لم یقصد و ما قصد لم یقع»!؛ راهکارها و آسیبهای تخصّص گرایی در گفتگو با استاد محمود منتظریمقدّم
Inverviewee : منتظریمقدم، محمود ؛
(5 page(s) - From 20 to 24 )
-
باران اندیشه-4؛ حوزههای معرفت دینی نباید به صورت جزیرههای مستقلّ عمل کنند
Inverviewee : میرباقری، سیدمحمدمهدی ؛
(5 page(s) - From 25 to 29 )
-
باران اندیشه-5؛ سمّی برای حوزه! راهکارهای صحیح تخصّص گرایی و نقد موسّسات تخصّصی در گفتوگو با استاد سیّدمهدی شیرازی
Inverviewee : شیرازی، سیدمهدی ؛
(4 page(s) - From 35 to 38 )
-
باران اندیشه-6؛ میراث تشیّع را به خوبی تحویل نگرفتیم! آسیبهای تخصّص گرایی کنونی در گفتگو با استاد محمّدرضا منوچهرینائینی
Inverviewee : منوچهری نائینی، محمدرضا ؛
(5 page(s) - From 39 to 43 )
-
باران اندیشه-7؛ جامعیّت علمی با تولید دانش قابل جمع نیست؛ بررسی ضرورت تخصّص گرایی در گفتوگو با استاد محمّدرضا زیبایینژاد
Inverviewee : زیبایینژاد، محمدرضا ؛
(4 page(s) - From 50 to 53 )
-
باران اندیشه-8؛ اسم مدرکگرایی را تخصّص گرایی گذاشتهاند! دیدگاه استاد علی شورگشتی دربارهی تخصّص گرایی
Inverviewee : شورگشتی، علی ؛
(1 page(s) - From 54 to 54 )
-
باران اندیشه-9؛ از واجبات یک طلبه؛ دیدگاه استاد سیّدمحّمدصادق حجازیزاده دربارهی تخصّص گرایی
Inverviewee : حجازیزاده، سیدمحمدصادق ؛
(1 page(s) - From 55 to 55 )
-
باران اندیشه -10؛ قال شیخ مشایخنا، جان دیوئی!دیدگاه استاد رضا حاجیابراهیم دربارهی تخصّص گرایی
Inverviewee : حاجیابراهیم، رضا ؛
(2 page(s) - From 56 to 57 )
-
باران اندیشه-11؛ ما در دورهی بسیط تقسیمبندی دانش دینی هستیم؛ هندسهی مسئلهی تخصّص گرایی در گفتوگو با استاد علیرضا امینی
Inverviewee : امینی، علیرضا ؛
(6 page(s) - From 73 to 78 )
-
از زبان دوست؛ قطر قاعده یا ارتفاع مخروط؟ گزارشی از طلّاب جوان دربارهی ضرورت تخصّص گرایی و روشهای آن
(2 page(s) - From 79 to 80 )
-
باران اندیشه-13؛ جمع بین این دو، هنر است!؛معنای توکّل در برنامهریزی تحصیلی، در گفتوگو با استاد محّمدمهدی مهندسی
Inverviewee : مهندسی، محمدمهدی ؛
(3 page(s) - From 88 to 90 )