زمستان 1399 - شماره 18 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Culture)
-
مؤلفه های آزادسازی برنامه درسی با تأکید بر نقش معلم
Corresponding Author : معصومی نژاد، رضا ؛ Writer : فتحیاذر، اسکندر ؛ محمودی، فیروز ؛ ادیب، یوسف ؛
(23 page(s) - From 1 to 23 )
Keywords: برنامه درسی آزادسازی معلم teacher Curriculum Decentering
-
کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوشبینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانشآموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه
Writer : وکیلی یکان، طیبه ؛ حسنی، محمد ؛ قلعه ای، علیرضا ؛ Corresponding Author : بلوچ، سلیم ؛
(18 page(s) - From 25 to 42 )
Keywords: موفقیت تحصیلی جو مدرسه اثربخشی مدرسه کارایی جمعی معلم خوشبینی علمی Teacher Collective Performance Academic Success school effectiveness school atmosphere scientific optimism
-
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز
Writer : پری زاده، سیما ؛ بشلیده، کیومرث ؛ Corresponding Author : درکه، محسن ؛
(22 page(s) - From 43 to 64 )
Keywords: پرخاشگری معلمان فرسودگی شغلی مقطع متوسطه مهارت مقابله با استرس school effectiveness school atmosphere scientific optimism Teacher Collective Performance Academic Success
-
مقایسه اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد
Corresponding Author : فرج زاده، پروین ؛ Writer : نیکخواه، محمد ؛ ربیعی، ابراهیم ؛ مردانی، معصو مه ؛
(21 page(s) - From 65 to 85 )
Keywords: خودتنظیمی هیجانی اشتیاق تحصیلی دانشجومعلمان آموزش سرمایههای روانشناختی Training psychological capitals Emotional Self teacher student academic eagerness Regulation
-
روایتهای معلمان از مشکلات یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی
Corresponding Author : یوسفی، احسان ؛ Writer : نوبخت، محسن ؛
(18 page(s) - From 87 to 104 )
Keywords: ناتوانی یادگیری مشکلات یادگیری روایتپژوهی learning difficulties learning disability Narrative studies
-
نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین سبکهای مدیریت کلاس و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان
Writer : محمدی احدابادی، ناصر ؛ Corresponding Author : اعرابی، پریسا ؛
(16 page(s) - From 105 to 120 )
Keywords: معلمان سبکهای مدیریت کلاس مهارتهای فراشناختی دانشآموزان Teacher SelfEfficacy ClassroomManagement Styles Students' MetacognitiveSkills