تابستان 1393 - شماره 58 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
Writer : محمدی وکیل، مینا ؛ بلخاری قهی، حسن ؛
(12 page(s) - From 5 to 16 )
Keywords:هنر پیکرنماتحریم صورتگریهنر در ادیانصورت نگاری عریانهنر قاجارQajar artPortraiture ProhibitionArt in the ReligionsFigurative ArtNude Painting
-
Writer : دادور، ابوالقاسم ؛ صادقی طاهری، علی ؛
(10 page(s) - From 17 to 26 )
Keywords:واژه های کلیدی نقشمایهتمدنمردایلامCivilizationMenMotifElam
-
Writer : مرتضایی، محمد ؛ دهقان، مریم ؛ حیدری باباکمال، ید اله ؛
(10 page(s) - From 27 to 36 )
Keywords:قاجارغربایران باستاننقش برجستهالگوپذیریمجموعه سنگStone Collection of TaqAffectIQajarBustanwestAncient Iranrelief
-
Writer : بهرمان، علی رضا ؛
(12 page(s) - From 37 to 48 )
Keywords:ساسانیبیشاپوررمموزاییکسنگ رسوبیملات آهکیlime mortarBishapurMosaecSassanySedimentary StoneROM
-
Corresponding Author : علی نژاد، روجا ؛
(8 page(s) - From 49 to 56 )
Keywords:نگارهنقوش نمادینسنگ مزارسفیدچاهWeb development and entry of multilevel living space unilateral Based on information spaceattention to aesthetics Respondentdriven is unavoidable. In the space of technological features and interactive environment of Web the creator and recipient status effect changes. Thereforethe focus on audience metrics we call elegance and structure popular in certain categories and updated with lubricating properties achieved. The ultimate goal of this research is to propose a way of getting audience feedback and analysis of the results is Respondentdriven to the achievement of aesthetic criteria. It is hoped that the results of this study may provide a new method for obtaining feedback from the audience with the possibility of extension and change of several variableshelp the designers to
-
Writer : مهریزی ثانی، سمیه ؛ خزایی، محمد ؛
(12 page(s) - From 57 to 68 )
Keywords:مخاطبنشانه شناسیزیبایی شناسیصفحات وب ایرانگشتالت و افردنسConceptual ClothesConceptual Clothes Exhibitions in IranClothesconceptual art
-
Writer : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
(8 page(s) - From 83 to 90 )
Keywords:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه