تابستان 1391 - شماره 14
-
Writer : خیری، بهرام ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ باقری، محمدهادی ؛
(24 page(s) - From 33 to 56 )
Keywords:مشتریگراییفروشگراییرابطهمندی با مشتریحفظ مشتریخدمات بانککارکنان فروش
-
Writer : زمردیان، غلامرضا ؛ کریمی زند، مهدی ؛ رستمی، علی ؛
(26 page(s) - From 57 to 82 )
Keywords:ریسکشرکتهای سرمایهگذاریشبکه عصبیبازدهپرتفویارزش در معرض خطرروش پارآمتریک
-
Writer : سرمد سعیدی، سهیل ؛ مومنی، سارا ؛
(20 page(s) - From 83 to 102 )
Keywords:تجارت الکترونیکهنجار ذهنیکنترل رفتاری درک شدهتجربه خریددرک خدماتدرک ریسک تجارت الکترونیکقصد خرید الکترونیکی
-
Writer : حسینی، سیدمهدی ؛ جلالی، سیدمهدی ؛ سلیمانی فرد، فرشته ؛ فخاریان، میثم ؛
(25 page(s) - From 103 to 127 )
Keywords:رفتار نوآورانه فردیمزایای تصویری مورد انتظارپیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظارحمایت سازمانی درکشده از نوآوریکیفیت ارتباط با مدیرنوآوری بهعنوان الزام شغلیمحبوبیت بهعنوان نوآورینارضایتی از وضعیت موجود
-
Writer : ترک بیات، امیر ؛ سلوک دار، علیرضا ؛ نیک اندام مدبر، تارا ؛
(23 page(s) - From 129 to 151 )
Keywords:تحلیل سلسله مراتبی فازیصنایع لبنیمکان یابیوزندهی به عوامل جایابی
-
Writer : انصاری، محمداسماعیل ؛ شیروانی، علیرضا ؛ جعفری، امیرحسین ؛
(26 page(s) - From 153 to 178 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهخرید ناگهانیانگیزههای لذتجویانهویترین گردی
-
Writer : مومنی، ماندانا ؛ حقیقت منفرد، جلالی ؛ امینی کیا، مهدی ؛
(17 page(s) - From 179 to 195 )
Keywords:مدیریت دانشتوسعه دانشاکتساب دانشارزیابی دانشاشتراک و توزیع دانش
-
Writer : صاحب الزمانی، محمد ؛ بوذری پور، مهسا ؛
(21 page(s) - From 197 to 217 )
Keywords:برنامهریزی استراتژیکروش دیویدتحلیل سواتSWOT (نقاط قوت ها و تهدیدها)
-
Writer : حیدری، سیدعباس ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
(18 page(s) - From 219 to 236 )
Keywords:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندکیفیت ادراکشده و وفاداری به برند
-
Writer : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ قاسم زاده، سمیه ؛
(23 page(s) - From 237 to 259 )
Keywords:رفتار شهروندی برندانتشار دانشتعهد برندمالکیت روانی برندمدیریت منابع انسانی برندمحورجامعهپذیری سازمانرابطهگرایی و پذیرا بودن کارمند
-
Writer : عبدالوند، محمدعلی ؛ نادر نژاد، هدی ؛
(40 page(s) - From 261 to 300 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابیمصرف تجملیآرمانهای شخصینام و نشانهای تجاری (برندهای) لوکسخودروهای لوکس
-
Writer : اسماعیل زاده مقری، علی ؛ اسدی، ناهید ؛
(29 page(s) - From 301 to 329 )
Keywords:هوش هیجانیمشتریگراییبازاریابی درونیکیفیت خدمات و بانک حکمت ایرانیان