Category (Article count) |
---|
مدیریت 55 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
اقتصاد 1 |
تاریخ 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 66 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 10 |
Science-Research 8 |
الف 6 |
Scientific-Progrative 2 |
-
1.
Writer : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ Corresponding Author : حاجیها، علی ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (16 page(s) - From 93 to 108 )
Keywords:توسعه کشاورزیبرندراهبردهای بازاریابیبازاریابی سبزبرندسازی محصولات سبزGreen brandingFood IndustrySustainable Competitive AdvantageComprehensive approach
-
2.
Corresponding Author : خیری، بهرام ؛ Writer : صفری سنجانی، ضحی ؛ نعمتی زاده، سینا ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 241 to 276 )
Keywords:نظریه داده بنیادارزش ویژه برندارزش ویژه برند صنعتیindustrial brand equityGrounded Theory Method (GTM)brand equityبرنــدبرنـدارزشبـههـا
-
3.
Writer : علی عرب، صدف ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ ودادی، احمد ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مهر و آبان 1402، سال دهم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (13 page(s) - From 70 to 82 )
Keywords:تحقیق کیفیعوامل روانشناختیشرایط زمینهایشرایط مداخلهگرqualitative researchpsychological factorscontextual conditionsIntervening Conditions
-
4.
Writer : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 117 to 149 )
Keywords:رویکرد کیفیبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاینHolistic Strategic Marketing Plan/ Online Businesses/ Qualitative ApproachHolistic Strategic Marketing PlanQualitative approachOnline Businesses
-
5.
Writer : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیcustomer experience managementCustomer JourneyB2B Marketservice experiencemaritime transportationکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
6.
Writer : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:آمیخته بازاریابیرفتار مشتریآمیخته یکپارچه بازاریابیرفتار مشتری صنعتیcustomer behaviorindustrial customer behaviorintegrated marketing mixMarketing mix
-
7.
Writer : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 217 to 252 )
Keywords:پیامدهامدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسب وکارهای برخطconsequencesOnline BusinessesHolistic Strategic Marketing Planبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعبرنامهشناساییمشتری
-
8.
Writer : پوردشت، لیلا ؛ حیدری، عباس ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (18 page(s) - From 623 to 640 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیجامعه شناسیبازاریابی اجتماعیجامعه سالمندانSocial marketingSociologySocial Responsibilitythe elderlyاجتماعیسالمندانکدگذاریپژوهشمدیرانجامعه
-
9.
Writer : مرادی، محسن ؛ خیری، بهرام ؛ میرالماسی، آیدا ؛
Journal:روش شناسی علوم انسانی»زمستان 1401 - شماره 110 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 66 to 80 )
Keywords:روششناسی کمّی علوم انسانیسنجش پایایی و تعمیمپذیریسنجش پایایی امگای مکدونالدمحدودیتهای ضرایب سنجش پایاییاشتباهات رایج در پژوهشهای کمّیضریب آلفای کرونباخCronbach's alpha coefficientQuantitative methodology in the humanitiesMeasurement of reliability and generalizabilityOmega McDonald's reliability testLimitations of reliability coefficientsCommon mistakes in quantitative researchاسنادپژوهشپایاییقابلیت اطمینانتاریخیآلفای کرونباخشاخصعلوم انسانی و اجتماعی
-
10.
Writer : امامی، کاملیا ؛ مؤمنی، ماندان ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 Ranking الف (Ministry of Science (37 page(s) - From 256 to 292 )
Keywords:نظریه زمینهایبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاینHolistic Strategic Marketing PlanQualitative approachOnline Businesses