Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت کسب و کار 2 |
Journal مدیریت بازاریابی 1 |
Journal کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
Journal مدیریت بازرگانی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 5 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
-
1.
Writer : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ Corresponding Author : حسین زاده، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 350 to 388 )
Keywords:صنعت هتلدارینوآوری خدماتهمآفرینی ارزش مشتریCustomer value co-creationService InnovationHospitality Industry
-
2.
Corresponding Author : پویا، علی رضا ؛ Writer : بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ فخاریان، میثم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 49 to 70 )
Keywords:رضایتمندیعواطف و احساساتکیفیت ادراک شده خدماتنگرش و رفتار مشتریانAttitude and behavior of customeremotionsperceived service qualitySatisfaction
-
3.
Writer : دینی، بهروز ؛ فخاریان، میثم ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛ گلکاران مقدم، سمیرا ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 41 Ranking C (Azad University (18 page(s) - From 61 to 78 )
Keywords:سودمندی ادراک شدهشرکت هواپیماییقصد خرید اینترنتی بلیطریسک ادراک شده سهولت استفاده ادراک شده
-
4.
Writer : مختاران، ماهرخ ؛ دوستی، جواد ؛ فخاریان، میثم ؛ شعبانلو، محسن ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (25 page(s) - From 156 to 180 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریارزش خدمات درک شدهتمایل به بازدید مجدد هتل و ارتباطات شفاهی مثبت
-
5.
Writer : حسینی، سیدمهدی ؛ جلالی، سیدمهدی ؛ سلیمانی فرد، فرشته ؛ فخاریان، میثم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (25 page(s) - From 103 to 127 )
Keywords:رفتار نوآورانه فردیمزایای تصویری مورد انتظارپیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظارحمایت سازمانی درکشده از نوآوریکیفیت ارتباط با مدیرنوآوری بهعنوان الزام شغلیمحبوبیت بهعنوان نوآورینارضایتی از وضعیت موجود