تابستان 1395 - شماره 3
-
Writer : گل شناس، مژده ؛ خانلری، امیر ؛
(12 page(s) - From 1 to 12 )
Keywords:شبکههای عصبی مصنوعیبخش بندی مشتریانارزش حیات مشتریانLRFM
-
Writer : رنجبریان، مریم ؛ خاتمی فیروزآبادی، محمدعلی ؛
(14 page(s) - From 13 to 26 )
Keywords:زنجیره تامین سبزکنترل فرایندهاتمرکز بر مشتریانتعامل با تامینکنندگانحمایت مدیریت ارشد
-
Writer : شمس، سلیمه ؛ حلیمی، محبوبه ؛
(9 page(s) - From 27 to 35 )
Keywords:رضایت شغلیمرکز کنترل درونیکارکنان فروششرکت های زنجیره ای
-
Writer : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ نورقدمی، سهیلا ؛
(10 page(s) - From 36 to 45 )
Keywords:کیفیت خدماتخدمترضایت مشتریمشتریمحصول
-
بررسی کارایی شعب سازمان بیمه تامین اجتماعی از دیدگاه بازارمحور با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
Writer : حمزه پور، مهدی ؛ محمدی، روح الله ؛
(17 page(s) - From 46 to 62 )
-
Writer : باقری، امید ؛ وارث، حامد ؛
(10 page(s) - From 63 to 72 )
Keywords:اقتصاد جهانیموقعیت رقابتیشهرهای جهانیمراکز مالیمرکز مالی بین المللی
-
Writer : درویش پور، حسن ؛ نجفی زاده، نادره السادات ؛ کیانی راد، داریوش ؛
(12 page(s) - From 73 to 84 )
-
Writer : شاکر، محمد ؛ فتوحی، محمد ؛ مذهب، امیر ؛ اردکانی، حمیدرضا ؛
(11 page(s) - From 85 to 95 )
Keywords:کسب و کارهای کوچک و متوسطرضایت الکترونیکدستگاههای کارت خوان(POS)کارافرینان
-
Writer : توکلی، ریحانه ؛
(10 page(s) - From 96 to 105 )
-
Writer : شاهرودی، کامبیز ؛ طالقانی، محمد ؛ طاهری، الهه ؛
(7 page(s) - From 106 to 112 )
Keywords:چابکیصنایع کاشی و سرامیکتکنیک های تصمیمگیری چند شاخصه