بهار 1396 - شماره 6
-
بررسی رابطه بین وفاداری برند، رضایت برند ، تبلیغات شفاهی و ارزش ویژه برند(مطالعه موردی : بستنی میهن)
Writer : سلیمی زاویه، سیدقاسم ؛
(15 page(s) - From 37 to 51 )
Keywords:مدل معادلات ساختاریتبلیغات شفاهیارزش ویژه برندوفاداری برندرضایت برندرضایتوفاداریارزش ویژهمشتریانبازاریابیمدلتبلیغات شفاهی مثبتآزمون
-
Writer : مرادی هزاری، رسول ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ فردی، انسیه ؛
(12 page(s) - From 65 to 76 )
Keywords:مشتریاناعتبار برندبرندهای ورزشیتمایلات رفتاریمتغیرهای ادراکیمشتریاعتباربرندهای ورزشیرضایت
-
Writer : رهنما، مونا ؛ شافعی، رضا ؛
(12 page(s) - From 77 to 88 )
Keywords:وفاداریوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریبسته بندی محصولوفاداری مشتریانوفاداری مشتری
-
Writer : نصرتی، شهلا ؛ معروفی، فخرالدین ؛
(11 page(s) - From 89 to 99 )
Keywords:منطق فازیصادراترقابتبازاراستراتژی بازاریابیاستراتژیشاخصصنعتسازمانمدیریت
-
Writer : هاشمی، ابراهیم ؛ نوع پسند، سیدمحمد ؛
(11 page(s) - From 100 to 110 )
-
Writer : منصوری لگورج، نادر ؛ منصوری سمایی، موسی ؛
(11 page(s) - From 111 to 121 )
Keywords:ریسکاعتمادسودمندی ادراک شدههمراه بانکسادگی بکارگیریبانکپذیرش همراه بانکمشتریانمدل