تابستان 1396 - شماره 64 Ranking ج (Ministry of Science)
-
Writer : صالحی حیدرآباد، مجتبی ؛ عیسی زادگان، علی ؛ میکائیلی، فرزانه ؛
(8 page(s) - From 5 to 12 )
Keywords:تقلید حرکتی غیرگفتاریطول گفتاراتیسمAutismverbal motor imitationLength of utterance
-
Writer : عطادخت، اکبر ؛ جعفری، عیسی ؛ کمرزرین، حمید ؛ حیاتی، میثم ؛ مهری، صدیقه ؛
(12 page(s) - From 13 to 24 )
Keywords:خودپندارهنابیناناشنواتصویر بدنیاختلالات روان شناختیDeafbody imageBlindPsychological DisordersConceptself-purification
-
Writer : شادبافی، محمد ؛
(12 page(s) - From 25 to 36 )
Keywords:حل مسئله ریاضیسندرم ترنرسندرم فراژیل ایکسبروزرسانی اطلاعاتFragile X syndromeTurner syndromeMathematical problem solvingupdating information
-
Writer : شیرمحمدی، شیرین ؛ شهریاری احمدی، منصوره ؛ صالحی، مهدیه ؛
(10 page(s) - From 37 to 46 )
Keywords:مشکلات رفتاریروش درمانی پاسخ محورکودکان اتیسمروش درمانی داستانهای اجتماعیSocial stories treatmentPivotal response treatmentBehavioral DisordersAutism children
-
Writer : ظهور پرونده، وجیهه ؛ جعفری، فاطمه ؛
(10 page(s) - From 57 to 66 )
Keywords:شادکامیسلامت روانکمتوان ذهنیآموزش ایروبیکAerobinc traininghappinessmental healthIntellectual disability
-
Writer : اسلامی، پروانه ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛
(20 page(s) - From 67 to 86 )
Keywords:پیشرفت ریاضیناتوانی یادگیری ریاضیتکالیف مقایسهایپردازش عددیmathematics learning disability (MLD)comparison tasksnumerical processingmathematical achievement
-
Writer : شجاع رضوی، سعیده ؛
(12 page(s) - From 97 to 108 )
Keywords:روان شناسی شناختیکودک فارسی زبانسندرم ویلیامزبان شناسی شناختیPersiancognitive psychologyWilliam syndromespeaking children.cognitive linguistics
-
Writer : مهرپرور، سحر ؛ روح پرور، رحیمه ؛ میرزایی، مقدمه ؛
(10 page(s) - From 109 to 118 )
Keywords:کاشت حلزوندرک زبانیبند موصولی فاعل-فاعلبند موصولی فاعل- مفعولS relative clauses?S O relative clausesCochlear implantsComprehension
-
Writer : جوادیان، کبری ؛ عابدان زاده، رسول ؛ هاشمیان، اکرم ؛
(10 page(s) - From 119 to 128 )
Keywords:یادگیریتمرین ثابتتمرین متغیرپرتاب از بالای شانهکودکان دارای اتیسمOverarm throwingVariable PracticeConstant PracticeChildren with autism spectrum disorderlearning