-
1.
Writer : طهماسبی فرد، حمید ؛ خیری، بهرام ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 36 to 57 )
Keywords:هویت برنداسکیزوفرنی برندابهام نسبت به برندتئوری داده بنیادBrand IdentityBrandingBrand SchizophreniaBrand Ambiguitygrounded theory
-
2.
Writer : خیری، بهرام ؛ ملکیان، شبنم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (23 page(s) - From 117 to 139 )
Keywords:ارزش ویژه برنداعتماد به برندهویت برندوفاداری رفتاری برندوفاداری نگرشی برندارزش مالی برندرضایت از برندارزش لذتگرایانه
-
3.
Writer : طهماسبی فرد، حمید ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 Ranking B (Azad University (31 page(s) - From 165 to 195 )
Keywords:برندتصویر برندهویت برندنظریه دادهبنیاداسکیزوفرنی برندBrand SchizophreniaBrand Identitybrand imagegrounded theoryBrandاسکیزوفرنیشناساییمصرفکنندگانرفتاریSchizophreniaعاطفی