-
1.
Writer : امین بیدختی، علی اکبر ؛ روحی پور، سپیده ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1392 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 160 to 180 )
Keywords:کیفیت خدماتصنعت هتلداریویژگی های جمعیت شناختیانتظارات مشتریانمدل لادجسروdemographic characteristicsCustomer ExpectationsLodging IndustryService Quality
-
2.
Writer : امین بیدختی، علی اکبر ؛ دیانتی، حمید رضا ؛
Journal:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»تابستان 1388 - شماره 27 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 9 to 36 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریمشتریرضایترضایتمندی مشتریمشتریانبانکرضایتمندی مشتریانکارکنان
-
3.
Writer : امین بیدختی، علی اکبر ؛ رضایی، امیر حامد ؛ صبوری نیا، میرزا علی ؛
Journal:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»پاییز 1387 - شماره 24 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 7 to 26 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل کانومدل هیسترزیسبانک ملی ایرانمشتریبانکرضایتمشتریان
-
4.
Corresponding Author : امین بیدختی، علی اکبر ؛ Writer : فرجی غازانی، داوود ؛
Journal:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»پاییز 1392 - شماره 20 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 141 to 156 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریخطوط هواپیماییایرکوال