-
1.
Writer : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 page(s) - From 80 to 97 )
Keywords:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نورNarenjestan NoorSmart PlsCustomer TrustService Qualityhotel industry
-
2.
Writer : ابراهیمی، مهدی ؛ کروبی، مهدی ؛ قاسم پور، فائزه ؛ رادمهر نیا، علی ؛
Journal:گردشگری و اوقات فراغت»زمستان 1395 - شماره 7 (11 page(s) - From 27 to 37 )
Keywords:کیفیت خدماتعوامل بازاریابی داخلیخدمات کارکنانآژانس های مسافرتی شهر شیرازinternal marketing factorsemployee's serviceService Qualitytravel agenciesShir