-
1.
Writer : محمدکاظمی، رضا ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ سلیمانی کتابی، حیدر ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1392 - شماره 2 ISC (10 page(s) - From 55 to 64 )
-
2.
Writer : حمیدی، مهرزاد ؛ معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1391 - شماره 1 ISC (20 page(s) - From 55 to 74 )
Keywords:مهارت های فنیمهارت های ارتباطیمهارت های رهبریCommunicational skillsTechnical SkillsLeadership skills
-
3.
Writer : خسروی زاده، اسفندیار ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ یدالهی، جهانگیر ؛ خبیری، محمد ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1391 - شماره 1 ISC (16 page(s) - From 11 to 26 )
Keywords:تحلیل SWOTکمیته ملی المپیکراهبردStrategiesSWOT analysisNOC of Islamic Republic of IRAN
-
4.
Corresponding Author : ملایی سفیددشتی، افشین ؛ Writer : حمیدی، مهرزاد ؛ رجبی، حسین ؛ ذوالفقارزاده، محمد مهدی ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1399 - شماره 22 Ranking: ج/ISC (17 page(s) - From 83 to 99 )
Keywords:ورزش قهرمانیسناریوتوانمندسازی زنانآینده نگاریسندروم رویدادevent syndromeScenarioforesightWomen’s EmpowermentElite sport
-
5.
Writer : نژادسجادی، سیداحمد ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ ارسلان، محسن ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 Ranking: Science-Research/ISC (14 page(s) - From 103 to 116 )
-
6.
Writer : نژادسجادی، سیداحمد ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ ارسلان، محسن ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 Ranking: ب/ISC (13 page(s) - From 31 to 43 )
Keywords:اولویتبندیمدل AHPسازمان ورزش شهرداری تهرانمناظر و استراتژیها
-
7.
Corresponding Author : فیضی، سمیرا ؛ Writer : حمیدی، مهرزاد ؛ رضوی، سید محمد حسین ؛ اندام، رضا ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1398 - شماره 20 Ranking: ب/ISC (18 page(s) - From 87 to 104 )
Keywords:بازاریابیتحلیل عاملیفوتباللیگ برتربلیتفروشیPremier LeagueticketingFactor analysis.FootballMarketing
-
8.
Corresponding Author : مازیاری، محمد ؛ Writer : حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1399 - شماره 22 Ranking: ج/ISC (15 page(s) - From 1 to 15 )
Keywords:تماشاگران فوتبالمصرف رسانهاجتماع برندحضور در ورزشگاهریسک ادراکشدهattendance in stadiumperceived riskMedia ConsumptionFootball SpectatorsBrand community