-
1.
Writer : سجادی، سید نصراله ؛ محمودی، احمد ؛ گودرزی، محمود ؛ میزانی، مهران ؛
Journal:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»زمستان 1390 - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 33 to 48 )
Keywords:خصوصیکیفیت خدماتبدنسازیدولتیباشگاهمشتریمشتریانباشگاههای ورزشیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشدهباشگاههای دولتی
-
2.
Writer : محمودی، احمد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ گودرزی، محمود ؛
Journal:مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 24 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 31 to 52 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریوفاداریباشگاه ورزشیLoyaltycustomerSport ClubSatisfactionService Qualityمشتریانباشگاهرضایتوفاداری مشتری
-
3.
Writer : اکبری یزدی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ خبیری، محمد ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1393 - شماره 25 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 15 to 38 )
Keywords:کیفیت خدماتفن کیفیت خدمات (SERVQUAL)لیگ برتر فوتبال ایرانورزشورزشگاههاهندبالبازیکنان
-
4.
Writer : احمدی یزدی، حمید رضا ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ سجادی، سید نصراله ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1391 - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 9 to 24 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندیهویت تیمیکیفیت رویدادشهرآورد فوتبالEvent QualityTeam IdentificationFootball DerbySatisfactionService Quality