-
1.
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 Ranking: Science-Research/ISC (20 page(s) - From 83 to 102 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
-
2.
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 Ranking: Science-Research/ISC (20 page(s) - From 73 to 92 )
Keywords:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد
-
3.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 Ranking: Science-Research/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand