-
1.
Writer : محمدی، علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ یوسفی، زیبا ؛
Journal:مطالعات مدیریت ترافیک»پاییز 1396 - شماره 46 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 41 to 60 )
Keywords:مسافرکیفیت خدماترضایت مندیحمل ونقل عمومیاتوبوس تندرو
-
2.
Writer : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جزنی، نسرین ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 99 to 116 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایت مشتریانانتظارات مشتریصنعت بانهزینه جا به جایی
-
3.
Writer : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 153 to 170 )
Keywords:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
4.
Writer : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 65 to 78 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتسخت افزارنرم افزارمشتریخدماتمدلمشتریانکارکنان