-
1.
Writer : هاشم زهی، نوروز ؛ مهدوی، سمیه السادات ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»پاییز 1391 - شماره 18 Ranking: Science-Research (20 page(s) - From 177 to 196 )
Keywords:اجتماعیپایگاه اقتصادیاعتماد به رسانهشبکه یک تلویزیونمیزان احساس امنیترضایت از زندگی و میزان دینداری افرادtrust in mediachannel 1social positionlife satisfaction and religiosity of peoplesecurity feelingEconomic
-
2.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
Writer : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ Corresponding Author : هاشم زهی، نوروز ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»پاییز 1401 - شماره 58 Ranking: A (13 page(s) - From 105 to 117 )
Keywords:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایرانSocial Marketing Developmentthe Islamic Republic of Iran BroadcastingCyberspacesocial media
-
3.
Writer : هاشم زهی، نوروز ؛ جاه بین، زهرا ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»زمستان 1392 - شماره 23 Ranking: Science-Research (14 page(s) - From 145 to 158 )
Keywords:پایگاه اقتصادی اجتماعیرضایتاعتماداحساس امنیتعملکرد روابط عمومی