-
1.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 167 to 188 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
2.
Writer : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ دهقانی سامانی، نسترن ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 67 to 82 )
Keywords:هیجان مثبتدرگیری محصوللذت گراییرفتار خرید تفننیمسافران مترومتروخرید تفننیمسافرانهیجان
-
3.
Writer : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 101 to 116 )
Keywords:ریسک گریزیتبلیغات شفاهیدرگیری محصولدلبستگی به نام و نشان تجاریاعتماد به نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمصرفکنندگانپژوهش
-
4.
Writer : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 145 to 158 )
Keywords:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده