زمستان 1391 - شماره 7 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
Writer : حسنقلی پور، طهمورث ؛ امیری، مجتبی ؛ شیبانی مقدم، نغمه ؛
(21 page(s) - From 1 to 21 )
Keywords:کهن الگوشخصیت برندشخصیتکهن الگوییادراککهنالگوهاارتباطاتمصرفکنندگانمصاحبه
-
Writer : صنایعی، علی ؛ فیض پور، محمد علی ؛ نادری بنی، محمود ؛
(21 page(s) - From 22 to 42 )
Keywords:ایرانفناوریزیرساختزنجیره ارزشقابلیت عملیاتیشرکت صادراتیفناوری اطلاعاتITزیرساخت فناوری اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات
-
Writer : حقیقی، محمد ؛ حسینی، حسن ؛ اصغریه اهری، حامد ؛ آرین، ابوالفضل ؛ دریکنده، علی ؛
(18 page(s) - From 43 to 60 )
Keywords:وفاداری مشتریانتاکتیک های بازاریابی رابطه ایکیفیت ارتباطشرکت ایرانسلمشتریمشتریانبازاریابیرضایت مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریاعتماد مشتری
-
Writer : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
(18 page(s) - From 61 to 78 )
Keywords:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
Writer : شافعی، رضا ؛
(22 page(s) - From 79 to 100 )
Keywords:بازاریابیاستراتژی های بازاریابیسنجه های ارزیاب عملکرد نظام بازاریابیشرکت هایبازاراستراتژیمدیرانمشتریاستراتژی بازار
-
Writer : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
(16 page(s) - From 101 to 116 )
Keywords:ریسک گریزیتبلیغات شفاهیدرگیری محصولدلبستگی به نام و نشان تجاریاعتماد به نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمصرفکنندگانپژوهش
-
Writer : جهان دیده، بهروز ؛ گل محمدی، علی رضا ؛ صفدری رنجبر، مصطفی ؛
(28 page(s) - From 117 to 144 )
Keywords:تداوم خرید مشتریانفروشگاه های زنجیره ای اتکاشناسایی و اولویت بندیشبکه های مصنوعی عصبینورونشبکه عصبیفروشگاههای اتکاشبکههای عصبی مصنوعی
-
Writer : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
(14 page(s) - From 145 to 158 )
Keywords:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
Writer : رحیمی، فرج الله ؛ اسدی، زهرا ؛
(15 page(s) - From 159 to 173 )
Keywords:ویژگی های شخصیتیخدمات پرتماسروابط دوستانهمشتریمشتریانبرونگرایی
-
Writer : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
(21 page(s) - From 174 to 194 )
Keywords:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت