-
1.
Writer : جعفری اسکندری، میثم ؛ قمریان، مریم ؛
Journal:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 131 to 146 )
Keywords:رضایتمندی مشتریانسامانه خدماتسامانه مدیریت کیفیتراهور ناجاسامانهسامانههای اطلاعاتیرضایتمشتریخدماتسازمانرضایت مشتری
-
2.
Writer : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 88 to 97 )
Keywords:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
3.
Writer : ناظری، علی ؛ خاکزار بفروئی، مرتضی ؛ بابایوف، لادن ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 36 to 47 )
Keywords:پاسخگوییامنیت اطلاعاترضایتمندی مشتریانسهولتویژگی های خدمات بانکداری اینترنتی