-
1.
Writer : Kiany، Gholamreza ؛ Nabi Karimi، Mohammad ؛
Journal:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2017, Volume 36 - Number 1 Ranking: الف/ISC (34 page(s) - From 111 to 144 )
Keywords:Assessmentaccountabilityperformance assessmentFarhangian UniversityEducation
-
2.
Journal:بررسی های حسابداری و حسابرسی»بهار 1402، دوره سیم - شماره 1 Ranking: الف/ISC (14 page(s) - From 209 to 222 )
-
3.
Writer : Shahab، Sara ؛ Rashidi، Nasser ؛ Seddighi، Firooz ؛ Yamini، Mortaza ؛
Journal:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2019,Volume 10 - Issue 1 Ranking: الف/ISC (24 page(s) - From 108 to 131 )
Keywords:Critical Discourse Analysis (CDA)Research Article Introduction SectionsOnion ModelResearchIntroductionJournalEnglish
-
4.
Journal:دانش حسابداری مالی»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 Ranking: الف/ISC (7 page(s) - From 205 to 211 )
Keywords:Imam Khomeini International UniversityIranAccountingUniversityCorresponding AuthorPerformance
-
5.
Journal:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1402، دورۀ سی ام - شماره 4 Ranking: الف/ISC (14 page(s) - From 798 to 811 )
Keywords:IranTehran Stock ExchangeIslamic Azad UniversityCorresponding Author
-
6.
Journal:بررسی های حسابداری و حسابرسی»پاییز 1402، دوره سیم - شماره 3 Ranking: الف/ISC (14 page(s) - From 590 to 603 )
-
7.
Journal:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1403، دوره سی و یکم - شماره 2 Ranking: الف/ISC (16 page(s) - From 428 to 443 )
-
8.
Journal:بررسی های حسابداری و حسابرسی»پاییز 1400، دوره بیست و هشتم - شماره 3 Ranking: الف/ISC (14 page(s) - From 574 to 587 )
Keywords:IranIslamic Azad UniversityUniversityBranchIranianCorresponding Author
-
9.
Journal:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1401، دوره بیست و نهم - شماره 2 Ranking: الف/ISC (9 page(s) - From 404 to 412 )
-
10.
Writer : Amirian، Seyyed Mohammad Reza ؛ Zareian، Gholam Reza ؛ Mallahi، Omid ؛ Adel، Seyyed Mohammad Reza ؛
Journal:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2017, Volume 35 - Number 4 Ranking: الف/ISC (34 page(s) - From 37 to 70 )
Keywords:Writing Performancepath analysiscognitive individual differencesEFLSEMAn