-
1.
Corresponding Author : ذکی، مهدی ؛ Writer : لایق، جابر ؛
Journal:پژوهشنامه مالیات»تابستان 1397 - شماره 86 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 51 to 75 )
Keywords:رضایتمندیمدل سروکوالخدمات مشاورهایانتظارات مودیانادراکات مودیان
-
2.
Corresponding Author : منوچهری، جاسم ؛ Writer : منوچهری، معصومه ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (40 page(s) - From 173 to 212 )
Keywords:رضایتمندیتصویر برندکیفیت رویدادویروس کرونامسابقات مجازیVirtual Sport EventPetanquebrand imageCorona VirusConsumer behaviorافهـا
-
3.
Corresponding Author : رضوی نژاد، سیدامین ؛ Writer : ملک محمدی، حمیدرضا ؛
Journal:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»تابستان 1397 - شماره 27 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 279 to 296 )
Keywords:امنیترضایتمندیسیاستگذاری امنیتیمسئله شناسی"سیاستگذاری امنیتیامنیت."
-
4.
Writer : مجیدی، مریم ؛ منصوری، سیدامیر ؛ صابرنژاد، ژاله ؛ براتی، ناصر ؛
Journal:باغ نظر»مهر 1398 - شماره 76 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 45 to 56 )
Keywords:رضایتمندیعینیت و ذهنیترویکرد منظرین
-
5.
Corresponding Author : بحرالعلوم، محمد مهدی ؛ Writer : پیمانی فروشانی، مسلم ؛ خانقلی، بابک ؛
Journal:بورس اوراق بهادار»تابستان 1401،سال پانزدهم - شماره 58 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 129 to 158 )
Keywords:رضایتمندیمالی رفتاریمالی آزمایشیمسیر قیمتیاثر تمایلیbehavioral financeDisposition EffectExperimental financePrice pathSatisfactionسهمبازدهرضایتریسکسرمایهگذاران
-
6.
Writer : لاریجانی، سحر ؛ Corresponding Author : باقرسلیمی، سعید ؛
Journal:گردشگری و توسعه»زمستان 1397 - شماره 17 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 135 to 153 )
Keywords:رضایتمندیوفادارینوجوییگردشگری غذاویژگیهای شخصیتی مرتبط با غذاRelated Personality TraitsFoodFood TourismNovelty seekingLoyaltySatisfactionگردشگرانرضایتفرضیۀ
-
7.
Corresponding Author : رضوانی، محمدرضا ؛ Writer : خوشه بست، فرزانه ؛ واحدی، الهام ؛
Journal:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 63 to 80 )
Keywords:اعتمادرضایتمندیکیفیت خدمات الکترونیکیوفاداری الکترونیکی به هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفانelectronic loyalty to Holding of Tourism and recreation centers of Bonyad of Mostazafanquality of electronic servicesSatisfactionTrustمشتریمشتریانوفاداری الکترونیکیصنعت گردشگریرضایترضایت مشتری