keyword کیفیت خدمات الکترونیکی / (28 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : فروتنی، سامان ؛ ای احد، نورمینشاه ؛ عبدالرحمان، عزیزا ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (19 page(s) - From 2125 to 2143 )
Keywords:وفادارﭘﻮﺭﺗﺎﻝ ﺳﻼﻣﺖ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮑﯽﺑﯿﻤﺎﺭﺍﻥﺟﺬاﺑﯿﺖAttractivenessquality of electronic servicesinteractive health portalLoyaltypatientsکاربرانکیفیت اطلاعاتخدماتجذب
-
2.
Writer : خانی، مهدی ؛ Corresponding Author : قبادی لموکی، تحفه ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 85 to 101 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاینCustomer TrustE service qualityCustomer Behavior in Online Shoppingcustomer satisfaction
-
3.
Writer : فاضل دهکردی، مهدی ؛ Corresponding Author : خلیلی نصر، آرش ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (24 page(s) - From 787 to 810 )
Keywords:شکست خدمت ادراک عدالت از بازيابي خدمتهمآفريني ارزش كیفیت خدمات الکترونیکي رضايت
-
4.
Corresponding Author : تقوی فرد، محمد تقی ؛ Writer : عرب بافرانی، الهام ؛ فرزانیان، زهره ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 34 (جلد چهارم) (18 page(s) - From 84 to 101 )
Keywords:رضایت مندی مشتریان حقیقیبانک کارآفرینبازاریابی رابطه مندکیفیت خدمات الکترونیکیquality of electronic servicesSatisfaction of Real CustomersRelated MarketingEntrepreneurial Bank.
-
5.
Writer : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ Corresponding Author : فیروزبخت، محسن ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) Ranking A (Azad University (11 page(s) - From 237 to 247 )
Keywords:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکیEsatisfactionEtrustthe quality of EserviceOnline shopping
-
6.
Writer : عالم تبریز، اکبر ؛ احمدی، مریم ؛ Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1398- شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 45 to 68 )
Keywords:بانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکیتجزیه و تحلیل اهمیت-عملکردquality of electronic servicesPerformance AnalysisElectronic bankingimportanceبانککیفیت خدماتکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیمشتریماتریسمشتریانعملکرد
-
7.
Writer : دانایی، حبیب اله ؛ هاشمی، مرسده ؛
Journal:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1397 - شماره 4 ISC (16 page(s) - From 7 to 22 )
Keywords:تعهداعتمادرضایت الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیکیفیت خدمات آفلاین
-
8.
Writer : شریفیان، افسانه ؛ کریمی، فرزاد ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 18 (16 page(s) - From 85 to 100 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداریاعتماد مشتریتصویر برندکیفیت خدمات الکترونیکیمشتریبانکمشتریانکیفیت اطلاعاتتصویرشعب بانک صادرات شهر اصفهان
-
9.
Writer : درینی، ولی محمد ؛ صادقی، حمیده ؛ نامدار جویمی، احسان ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1397 - شماره 20 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 63 to 77 )
Keywords:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیلوازم ورزشیمشتریان الکترونیکی
-
10.
Writer : بدری آذرین، یعقوب ؛ حافظی، وحید ؛ فاتح، حسن ؛ Corresponding Author : پاشایی، سجاد ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 15 to 26 )
Keywords:مدل ساختاریفوتبالکیفیت خدمات الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری الکترنیکیبلیت الکترونیکی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (6 Article)
- ب (5 Article)
- الف (2 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)
- A (1 Article)
- B (1 Article)