-
1.
Corresponding Author : شیری، اردشیر ؛ Writer : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ آزادی، یونس ؛
Journal:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 39 to 62 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمتگراییService OrientationService Qualityhotel industryCustomer's Loyaltyمشتریهتلمشتریانخدماتکارکنان
-
2.
Writer : صفرنیا، حسن ؛ فارسی زاده، حسین ؛ همتی، امین ؛ Corresponding Author : دهقانی سلطانی، مهدی ؛
Journal:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»تابستان 1396 - شماره 23 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 73 to 93 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتاعتماد مشتریجذب و نگهداری مشتریان نمونهcustomer's sample attractionRetentionService Qualitybanking industryCustomer confidence
-
3.
Writer : دانا، امیر ؛ حامدی، سعیده ؛ رفیعی، صالح ؛ رحیمی زاده، فاطمه ؛
Journal:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 12 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 189 to 212 )
Keywords:خودپذیریتحلیلرفتگیکمالگراییبازیکن بسکتبالKano ModelService QualityServqual ModelSport SciencesQuality function deployment (QFD)
-
4.
Writer : خسروی زاده، اسفندیار ؛ زهره وندیان، کریم ؛
Journal:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 12 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 37 to 59 )
Keywords:کیفیت خدماتعلوم ورزشیگسترش عملکرد کیفیتالگوی کانوالگوی سروکوالServqual ModelKano ModelSport SciencesQuality function deployment (QFD)Service Quality
-
5.
Writer : پرهامنیا، فرشاد ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1400 شماره 94 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 37 to 58 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل پذیرش فناوری (TAM)نوآوری خدماتکتابخانه هوشمندIntelligent libraryPerceivedease of useAttitude toward usingperceived usefulnessTechnology Acceptance Model (TAM)Service Innovationbehavioral intention to useService Quality
-
6.
Writer : Karimi-Ghartemani، Samaneh ؛ Shekarchizadeh، Ahmadreza ؛ Khani، Naser ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2018, Volume11 - Number 4 Ranking الف/ISC (25 page(s) - From 743 to 767 )
Keywords:Service QualityCustomer relationship managementdata envelopment analysisNetwork DEA
-
7.
Writer : Osman، Abu Rashed ؛ Ashraf، Mohammad Ali ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2019, Volume12 - Number 4 Ranking الف/ISC (28 page(s) - From 531 to 558 )
Keywords:Service QualityPlacementstudent satisfactionProgram qualityand Industrial link