-
1.
Writer : کلاگر درونکلا، میلاد ؛ Corresponding Author : حسینی، سید محمد حسن ؛
Journal:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 Ranking د (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 113 to 129 )
Keywords:رضایت مشتری،خدمات پشتیبانی،عوامل، فناوری اطلاعاتInformation technologycustomer satisfactionsupporting services
-
2.
Corresponding Author : فسنقری، الهام ؛ Writer : گودرزی، محمود ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 Ranking د (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 21 to 34 )
Keywords:ارزیابیکیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتریابعاد سروکوالSERVQUAL aspectsSport ClubAssessmentcustomer satisfactionService Quality
-
3.
Corresponding Author : شرفی، وحید ؛ Writer : تفرجی یگانه، شهلا ؛
Journal:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 Ranking د (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 138 to 165 )
Keywords:استان ایلامصنایع دستیبازاریابی فرهنگیعملکرد مشتریانCustomers BehaviorCultural marketingcustomer satisfactionCustomer performancecustomer loyalty