خلاصه ماشینی:
"-ارائه خدمات و مشاورههای پزشکی و بازتوانی در جریان مسابقات بینالمللی با فدراسیونهای پزشکی-ورزشی -برقراری دورههای کوتاهمدت و بلندمدت آموزش پزشکی ورزشی جهت پزشکان ورزشی فدراسیونها،مربیان و ورزشکاران نخبه نظر به اهمیت و جایگاه ویژه آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک این سئوال برای محققین پیش میآید که آیا خدمات این موسسه موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم نموده است؟ آیا اصول مدیریت کیفیت در این آکادمی اعمال میگردد؟ روش تحقیق روش این تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی و از نظر روش جمعآوری اطلاعات میدانی بود و پرسشنامه نیز ابزار اصلی گردآوری اطلاعات را تشکیل میداد.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) طبق نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادهها،تفاوت معناداری بین دیدگاه ورزشکاران،مربیان و مدیران سازمانهای ورزشی بهعنوان طبقات اصلی مشتریان آکادمی درخصوص مدیریت مشتریمداری آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک مشاهده شد بهنحوی که میانگین رضایت ورزشکاران از کیفیت خدمات ارائه شده در آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک به میزان قابل توجهی بیشتر از مدیران سازمانهای ورزشی و مربیان بود که این امر شاید به این دلیل باشد که آکادمی از امکانات و تسهیلات ویژه و مناسبی برای ورزشکاران برخوردار میباشد.
کما اینکه میانگینهای آمار توصیفی نیز بسیار به هم نزدیک بود،و بین 73 و 74 در مقاطع تحصیلی مختلف،متغیر بود که این امر برخلاف انتظار اولیه محقق بود،زیرا در نگاه اول به نظر میرسید افرادی که دارای تحصیلات بالاتری هستند باید ارزیابی ضعیفتری از کیفیت خدمات ارائه شده در بخشهای مختلف آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک داشته باشند."