خلاصه ماشینی:
"در بخشی از این مقاله در انتقاد به نشر مستقل 1 کتاب از سوی نویسندگان، نقلقولی از کریستوفر مارتین، Self-Publishing نویسندة آلمانی قرن هجدهم، آورده است: «اگر همه قرار است بنویسند، پس چه کسی قرار است بخواند؟» در بخش دیگری از این گزارش مقایسهای میان نشر الکترونیک و کتابهای چاپی در طی سالهای 2009 تا 2018 به تفکیک برای شش کشور انجام شده است که نکات درخور توجهی را در خود دارد.
این شرکت در ابتدا با فروش کتاب کار خود را آغاز کرده و کتابهای کاغذی و سپس نسخة PDF آنها را عرضه کرد، اما در راستای استراتژی خود فعالیتهای خود را گسترش داده و وارد بازارهای دیگر نیز شده است.
این کتابها در موضوعات مختلفی میباشد و یک تقسیمبندی که در سایت این شرکت انجام شده از قرار ذیل است: ● کسبوکار و سرمایهگذاری ● کمیکها و داستانهای مصور ● محتوای آموزشی (EDU) Kindle direct publishing ● کتاب کودکان ● ادبیات و داستان ● رمانهای جنایی و هیجانانگیز ● کتابهای غیرداستانی ● رمانهای عاشقانه ● کتابهای علمی ـ تخیلی ● رمانهای نوجوانان و جوانان مهمترین مزایای این نوع نشر از نظر آمازون: ـ سریع وارد بازار میشود.
2 Oyster book مدلی که این شرکت برای ارائة خدمات خود به مشتریان استفاده میکند ارائة رشتهای 3 است؛ به این معنا که مشتریان در ازای پرداخت مبلغی به عنوان حق اشتراک به صورت ماهیانه، که امروز حدود 10 دلار است، میتوانند به صورت نامحدود از محتوای کتابهای موجود در سایت استفاده کنند."