پاییز 1392 - شماره 10
-
بسته بندی؛ چالش مخاطره آمیز ناشر و مخاطب
نویسنده : بردستانی، رضا ؛
(14 صفحه - از 8 تا 21 )
کلیدواژه ها: مخاطب اقتصاد نشر بسته بندی صنعت کتاب هنر اقتصاد کاغذ جاذبۀ صنعت نشر
-
اولویت بندی عناصر الگوی آمیخته ی بازاریابی در صنعت چاپ و نشر در ایران (حوزه ی کتاب) بر مبنای الگوی مدیریت منسجم خدمات «لاولاک و لارن»
نویسنده : هنرمندساری، محمدجواد ؛
(26 صفحه - از 22 تا 47 )
کلیدواژه ها: کتاب آمیخته بازاریابی صنعت نشر الگوی مدیریت منسجم خدمات بازار بازاریابی رسانهها مخاطبان خدمات تولید آمیخته بازار عنصر
-
شناسه ی یکتای رقومی و سیر تحول کاربردی آن با تأکید بر کیوآر کد
نویسنده : وصفی، محمدرضا ؛ فهیمی فر، سپیده ؛
(14 صفحه - از 48 تا 61 )
-
بررسی برخی ویژگی های چاپ پذیری کاغذ و عوامل مؤثر در خواص بصری آن
نویسنده : سرائیان، احمدرضا ؛ افرا، الیاس ؛ صدقی، مهرداد ؛
(14 صفحه - از 62 تا 75 )
-
شبکه کتابخوانان حرفه ای گامی به سوی ارتقای نهضت مطالعه مفید
نویسنده : صفوی، زینب ؛
(16 صفحه - از 76 تا 91 )
کلیدواژه ها: مطالعه رسانه های اجتماعی شبکه کتابخوانان حرفه ای نهضت مطالعه مفید نهاد کتابخانههای عمومی کشور کتاب اطلاعات حرفهای وب
-
آمریکایی ها، کتابخوان های الکترونیکی و تبلت های آن ها
مترجم : رمضانی، ایمان ؛ امامی پور، سجاد ؛
(26 صفحه - از 92 تا 117 )
کلیدواژه ها: تبلت الکترونیکی کتاب کتابخوان کتابخوان الکترونیکی ماه زنان مطالعه
-
گزارشی از بازارهای کتاب الکترونیک کشورهای جهان
مترجم : امیری، بهنام ؛
(31 صفحه - از 118 تا 148 )
کلیدواژه ها: الکترونیکی کتاب کتاب الکترونیک آمازون دیجیتال قیمت آلمان کیندل