تابستان 1391 - شماره 6
-
مدل های کسب و کار جدید در صنعت نشر دیجیتال چالش ها و فرصت های پیش رو
نویسنده : قربانی، رضا ؛
(18 صفحه - از 4 تا 21 )
کلیدواژه ها: مدل کسب و کار استراتژی اقیانوس آبی صنعت نشر دیجیتال ورود به صنعت رسانه استراتژی مدیریت تولید مدیریت رسانه کسب و کار جدید
-
تحولات اخیر تکنولوژی های نشر
نویسنده : عزت زاده، مستوره ؛
(26 صفحه - از 22 تا 47 )
کلیدواژه ها: نشر الکترونیک استانداردهای نشر الکترونیک تحولات نشر اطلاعات الکترونیکی کتاب فناوری اطلاعات نشر الکترونیکی فناوری تابستان رسانه استاندارد
-
گسترش امانت کتاب از کتابخانه های کتاب الکترونیکی
مترجم : محمدسمسار، فهیمه ؛
(18 صفحه - از 48 تا 65 )
کلیدواژه ها: کتاب کتابخانهها کتاب الکترونیکی اطلاعات شابک دیجیتال
-
تبدیل ناشران سنتی به ناشران الکترونیک تبدیل مدل های کسب و کار قدیمی به مدل های جدید
نویسنده : استفان گرگ ؛ مترجم : قربانی، رسول ؛
(14 صفحه - از 66 تا 79 )
کلیدواژه ها: الکترونیکی اطلاعات مشتری اینترنت تابستان دیجیتالی صنعت
-
بررسی حقوق مالکیت معنوی در صنعت نشر از دیدگاه اسلام با تأکید بر نشر دیجیتال
نویسنده : اسماعیل زاده، محمد ؛
(20 صفحه - از 80 تا 99 )
کلیدواژه ها: اسلام حقوق حق حقوق مالکیت معنوی نشر دیجیتال مال حقوق معنوی تابستان
-
بررسی تأثیر محتوا و فرمت در موفقیت کتاب الکترونیک
نویسنده : والی، مینا ؛
(20 صفحه - از 100 تا 119 )
کلیدواژه ها: کتاب الکترونیک محتوای کتاب الکترونیک فرمت ابزار مطالعه کتاب الکترونیک کتاب نظرسنجی تابستان مخاطبان
-
توسعه ی فرهنگ سازمانی لازمه ی تغییر رویکرد ناشران سنتی به تولید کتاب های الکترونیک
نویسنده : پورمعصوم، فاطمه ؛
(21 صفحه - از 120 تا 140 )
کلیدواژه ها: کتاب های الکترونیک Electronic Publishing سازمان های نشر Electronic Books مهندسی مجدد فرایند Publishing Organizations فرهنگ سازمانی Process Reengineering نشر الکترونیک Electronic Publishing اطلاعات سازمان الکترونیک کارکنان کتاب ارتباطات مهندسی مجدد فرایند