بهار 1391 - شماره 5
-
ارایه ی الگوی مطلوب مدیریت رسانه با تاکید بر صنعت نشر
نویسنده : قربانی، رضا ؛
(16 صفحه - از 6 تا 21 )
کلیدواژه ها: مدیریت رسانه تولید ملی مدیریت نشر زنجیره ارزش کتاب نظام هنجاری رسانه ها مالکیت رسانه ها رسانه اقتصاد کارآفرینی رسـانه توسعه مخاطبان مدل
-
تبیین و بررسی خرده فروشی اینترنتی در فرآیند توزیع کتاب
نویسنده : محبی، مریم ؛ شفیعی سروستانی، مریم ؛
(24 صفحه - از 22 تا 45 )
کلیدواژه ها: توزیع کتاب تجارت الکترونیک خرده فروشی اطلاعات اینترنتی توزیع کتاب تولید مخاطبان
-
تجزیه و تحلیل زنجیره تأمین در تولید کتاب و عوامل مؤثر بر آن
نویسنده : هنرمندساری، محمدجواد ؛
(26 صفحه - از 46 تا 71 )
کلیدواژه ها: بازاریابی کتاب زنجیره ارزش زنجیره تامین اطلاعات مدیریت زنجیره تأمین بازار زنجیره ارزش کتاب
-
بررسی روش ها و الگوهای بهینه کاوی (بنچ مارکینگ) در صنعت نشر کتاب
نویسنده : والی، مینا ؛
(18 صفحه - از 72 تا 89 )
کلیدواژه ها: کتاب بهینه کاوی زنجیره ارزش کتاب صنعت نشر کتاب صنایع رسانه زنجیره ارزش شناسایی
-
فروشگاه های اینترنتی کتاب و تأثیر فعالیت مخاطبان بر فروش محصولات این فروشگاه ها
نویسنده : سرافرازی، قاسم ؛
(14 صفحه - از 90 تا 103 )
کلیدواژه ها: اینترنت مخاطب فعال فروشگاه های اینترنتی کتاب های الکترونیک مخاطب رسانهها اطلاعات کاربران
-
مروری بر چالش های کتاب الکترونیک در صنعت نشر و فعالیت های انتشارات سوره مهر در حوزه دیجیتال سازی محصولات
نویسنده : شاوردی، میثم ؛
(24 صفحه - از 104 تا 127 )
کلیدواژه ها: صنعت نشر کتابخوان الکترونیک eBook انتشارات سوره مهر سوره مهر الکترونیک کتاب الکترونیک کتاب دیجیتال بازار
-
مطالعه ای در باب فرآیند طراحی جلد کتاب؛ به همراه نتایج نظرسنجی در مورد طرح جلد کتاب های انتشارات سوره مهر
نویسنده : اکبری تبار، علی اکبر ؛
(24 صفحه - از 128 تا 151 )
کلیدواژه ها: فرآیند طراحی طرح جلد کتاب تاثیرگذاری بر مخاطب نظرسنجی تصویری ذائقه مخاطبان کتاب انتشارات سوره مهر کتاب طرح مخاطبان نظرسنجی