چکیده:
در این تحقیق به تاثیر ویژگی های جوامع برند آنلاین بر پاسخ رفتاری مشتریان با نقش میانجی مشارکت مشتری پرداخته شده است. روش انجام تحقیق حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی بوده که به شکل میدانی صورت گرفته است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان هتل های چهار ستاره و پنج ستاره شهر قزوین تشکیل دادند. تعداد نمونه ها 384 نفر، براساس فرمول کوکران تعیین گردید. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه اسلام و همکاران(74)اقتباس شده. تجزیه و تحلیل داده ها، از آمار توصیفی نظیر میانگین، فراوانی، حداقل، حداکثر، و انحراف استاندارد برای توصیف جامعه و در آمار استنباطی از تکنیک آماری کولموگروف برای تعیین نرمال بودن داده ها و از آزمون رگرسیون با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس انجام پذیرفت. نتایج و تحلیل داده ها نشان داد که کیفیت اطلاعات بر مشارکت مشتری تاثیر دارد، کیفیت سیستم برمشارکت مشتری تاثیر دارد، تعامل بر مشارکت مشتری تاثیر دارد، پاداش بر مشارکت مشتری تاثیر دارد،مشارکت مشتری بر وفاداری مشتری تاثیر دارد.
خلاصه ماشینی:
com چکیده در این تحقیق به تأثیر ویژگی های جوامع برند آنلاین بر پاسخ رفتاری مشتریان با نقش میانجی مشارکت مشتری پرداخته شده است.
تفسیر: فرضیه صفر رد می شود و با توجه به معنی داری این ضریب می توان بیان نمود که کیفیت اطلاعات بر مشارکت مشتری تأثیر مثبت ومعناداری دارد و این فرضیه پذیرفته می شود.
در مورد نتیجه بدست آمده و در مقایسه با تحقیقی که در گذشته صورت گرفته است میتوان گفت که اسلام و همکاران در سال ٢۰١7 نشان دادند که کیفیت اطلاعات بر مشارکت مشتری تأثیر دارد، تأیید می گردد.
در مورد نتیجه بدست آمده و در مقایسه با تحقیقی که در گذشته صورت گرفته است میتوان گفت که اسلام و همکاران در سال ٢۰١7 نشان دادند که کیفیت سیستم بر مشارکت مشتری تأثیر دارد، تأیید می گردد.
در مورد نتیجه بدست آمده و در مقایسه با تحقیقی که در گذشته صورت گرفته است میتوان گفت که اسلام و همکاران در سال ٢۰١7 نشان دادند که تعامل بر مشارکت مشتری تأثیر دارد.
در مورد نتیجه بدست آمده و در مقایسه با تحقیقی که در گذشته صورت گرفته است میتوان گفت که اسلام و همکاران در سال ٢۰١7 نشان دادند که پاداش بر مشارکت مشتری تأثیر دارد، تأیید گردید.
در مورد نتیجه بدست آمده و در مقایسه با تحقیقی که در گذشته صورت گرفته است میتوان گفت که اسلام و همکاران در سال ٢۰١7 نشان دادند که مشارکت مشتری بر وفاداری تأثیر دارد.
Journal of Product & Brand Management, 24 (1), 28-42.