کلیدواژه کیفیت سیستم / (17 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رزاقی، محمد ؛ قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل ؛ شهبازی، رحیم ؛ نویسنده مسئول : هدایتی خوشمهر، عزیز ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1402 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 19 تا 44 )
کلیدواژه ها:استان فارسیادگیری الکترونیکیدانشجویانمدیریت دانشدانشگاه فرهنگیانکیفیت سیستم
-
2.
نویسنده مسئول : شقاقی، مهدی ؛ نویسنده : دهقان نژادی، نیکو ؛ ترنگ، محمدجواد ؛ محمدخانی، فاطمه ؛ مدرس وحید، زرین ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»بهار 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 15 تا 28 )
کلیدواژه ها:کیفیت سیستمسیستم گلستانارزیابی سیستمعملکرد سیستمسنجش سیستم
-
3.
نویسنده : آشوری، آرزو ؛ خاتمی نو، علیرضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (9 صفحه - از 555 تا 563 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات كیفیت سیستم بهره وری سازماني ایران خودرو
-
4.
نویسنده مسئول : شرج شریفی، آزیتا ؛ نویسنده : سینکایی ناصرآباد، زینب ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (15 صفحه - از 77 تا 91 )
کلیدواژه ها:کیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمهوش کسب و کارکیفیت سیستم ادراک شده
-
5.
نویسنده مسئول : قزلسفلو، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1399 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:سیستم اطلاعات مدیریتکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممدیریت رویداد
- 6.
-
7.
نویسنده : آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛ طاهرخانی، سپیده ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1397، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشتریمشتریانجوامع برند آنلاینرفتار مشتریرفتار مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاینترنتیمشارکت مشتری
-
8.
نویسنده : طاهرخانی، سپیده ؛ آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (جلد اول) (10 صفحه - از 145 تا 154 )
کلیدواژه ها:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشارکت مشتریجوامع برند آنلاینمشتریان
-
9.
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ بدری، مراد ؛
همایش:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت رتبه ملی (13 صفحه - از 700 تا 712 )
کلیدواژه ها:سیستم های اطلاعاتی ساختار سازمانی کیفیت خدمات رضایت کاربر کیفیت اطلاعات کیفیت سیستم استفاده کاربر
-
10.
نویسنده : سبزعلی یمقانی، کبری ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/3 (18 صفحه - از 16 تا 33 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعملکرد بازارکیفیت سیستمگروه بازاریابی و تحقیقاتی طلوع(TMRG)سیستمهای اطلاعاتیمشتریسیستمهای اطلاعاتی مدیریتاعتمادبازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)