چکیده:
صنعت خردهفروشی ازجمله مهمترین صنایع تاثیرگذار بر زنجیره تامین هر شرکت صنعتی و تولیدی است و ازجمله مهمترین ویژگیهای محیط کنونی صنعت خردهفروشی نیز رقابت فزایندهای است که هرروز با پیدایش و توسعه رقبای جدید در این صنعت مشاهده میگردد. نتیجه مستقیم این وضعیت، ضرورت و توجه جدی در بهکارگیری سازوکارهای موثر در حفظ و ارتقاء رضایتمندی مشتریان و بهتبع آن، فروش از طریق کیفیتبخشی به خدمات و ارزشآفرینی بیشتر برای مشتریان میباشد. پاپ آپ یک مفهوم ساده است که میتواند مسبب ادراک تجربهی متمایز مشتریان و تکرار رفتار معاملاتی آنان شود، با افزایش رشد مشتریان هوشمند، شرکتهای واقع در صنعت خردهفروشی نیز بایستی درصدد برنامهریزی و پیادهسازی ابزاری باشند که نهتنها مسیر دستیابی به اهداف آزمایش و شبیهسازی بازار، عناصر برجستگی، تصویر، دانش و عملکرد برندهایشان را تسهیل سازد، بلکه منجر به آوازه جویی، خبرسازی و در نهایت ارزشآفرینی برای مشتریانشان گردد، خردهفروشی پاپ آپ بهعنوان یک ابزار قدرتمند در راستای خلق گزارههای ارزش مستقیم، ارتباطی و اطلاعاتی برای مشتریان تلقی میشود، میتواند اثرگذار واقع شود.
The retail industry is one of the most important industries affecting the supply chain of any industrial and manufacturing company and one of the most important features of the current environment of the retail industry is the increasing competition that is observed every day with the emergence and development of new competitors in this industry. The direct result of this situation is the need and serious attention to the use of effective mechanisms in maintaining and improving customer satisfaction and, consequently, sales through quality of service and greater value creation for customers. Pop-ups are a simple concept that can lead to a distinct perception of customers and the repetition of their trading behavior. As smart customers grow, companies in the retail industry should also plan and implement tools that are not just the way to go. Achieving the goals of market testing and simulation will facilitate the prominence, image, knowledge and performance of their brands, but also lead to reputation, newsworthiness and ultimately value for their customers, pop-up retailing as a powerful tool in Creating direct value, communicative, and informational value propositions for customers can be effective.
خلاصه ماشینی:
پاپ آپ يک مفهوم ساده است که مي تواند مسبب ادراک تجربه ي متمايز مشتريان و تکرار رفتار معاملاتي آنان شود، با افزايش رشد مشتريان هوشمند، شرکت هاي واقع در صنعت خرده فروشي نيز بايستي درصدد برنامه ريزي و پياده سازي ابزاري باشند که نه تنها مسير دستيابي به اهداف آزمايش و شبيه سازي بازار، عناصر برجستگي ، تصوير، دانش و عملکرد برندهايشان را تسهيل سازد، بلکه منجر به آوازه جويي ، خبرسازي و در نهايت ارزش آفريني براي مشتريانشان گردد، خرده فروشي پاپ آپ به عنوان يک ابزار قدرتمند در راستاي خلق گزاره هاي ارزش مستقيم ، ارتباطي و اطلاعاتي براي مشتريان تلقي مي شود، مي تواند اثرگذار واقع شود.
با افزايش رشد مشتريان هوشمند، شرکت هاي واقع در صنعت خرده فروشي نيز بايستي درصدد برنامه ريزي و پياده سازي ابزاري باشند که نه تنها مسير دستيابي به اهداف آزمايش و شبيه سازي بازار، عناصر برجستگي ، تصوير، دانش و عملکرد برندهايشان را تسهيل سازد، بلکه منجر به آوازه جويي، خبرسازي و در نهايت ارزش آفريني براي مشتريانشان گردد (وارناباي ٤ و همکاران ، ٢٠١٨).
در واقع ، اين گونه استدلال شده است که مصرف کنندگان امروزي، در مورد معاملات خود با شرکت هاي تجاري، ديگر يک دريافت کننده منفعل ساده نيستند؛ در عوض ، به ميزان زيادي در روند توليد ارزش دخيل هستندعلاوه بر اين ، با توجه به توسعه اخير در زمينه شبکه هاي اجتماعي، مشتريان نسبت به قبل ، از اختيار بيشتري برخوردار هستند (پراهالند١٠ ٢٠٠٤) امل آن دسته از جوامعي هستند که توسط شرکت هاي تجاري و با هدف تقويت و يا ترويج ارزش برند خود، ايجاد و بسط داده ميشوند و به شکل گسترده با استفاده از تجارت هم کنشي، ماهيت خود را تشکيل ميدهند و از اين طريق به طور بالقوه به شرکت ها، فرصت هاي خاصي را براي نوآوري و ايجاد ارزش پيشنهاد ميدهند (راماسوماي ١١ و همکاران ٢٠١٨).