چکیده:
هدف این پژوهش بررسی تأثیر بررسی تاثیر عدالت از قیمت درک شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید(مورد مطالعه:مشتریان رستوران شهرزاد اصفهان)میباشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از حیث جمعآوری دادهها پژوهشی توصیفی-پیمایشی است. برای تجزیهوتحلیل از روش مدلیابی معادلات ساختاری با نرم افزار آموس استفاده شده است. باتوجه به پیمایشی بودن پژوهش برای جمعآوری داده از ابزار پرسشنامه استاندارد استفادهشده است. نتایج نشان داد که رضایت بر قصد خرید مجدد تأثیر معنادار دارد.عدالت از قیمت درک شده بر قصد خرید مجدد تأثیر معنادار دارد.عدالت از قیمت درک شده بر وفاداری تأثیر معنادار دارد.رضایت بر وفاداری تأثیر معنادار دارد.قصد خرید مجدد بر وفاداری تأثیر معنادار دارد.عدالت از قیمت درک شده بر وفاداری با نقش میانجی قصد خرید مجدد تأثیر معنادار دارد.رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد خرید مجدد تأثیر معنادار دارد.
The aim of this study was to investigate the effect of justice on perceived price and satisfaction on loyalty with the mediating role of re-purchase intention (studied: customers of Shahrzad restaurant in Isfahan). The present study is a descriptive-survey study in terms of practical purpose and in terms of data collection. Structural equation modeling method with Amos software has been used for analysis and analysis. According to the survey, the survey was used to collect data from a standard questionnaire. The results showed that satisfaction has a significant effect on the intention to buy again. Justice from the perceived price has a significant effect on the intention to buy again. Justice from the perceived price has a significant effect on loyalty. Satisfaction with loyalty has a significant effect. It makes sense. Justice has a significant effect on the perceived price of loyalty to the mediating role of the intention to buy again. Satisfaction with loyalty to the mediating role of the intention to buy again has a significant effect
خلاصه ماشینی:
فصلنامه علمی نگرش های نوین بازرگانی Journal of New Business Attitudes دوره ١، شماره ٢، (پیاپی ٢)، تابستان ١٣٩٩ (١٥-١) (١٥-١) ٢٠٢٠٫ ٢٫ No ١٫ Vol بررسی تاثیر عدالت از قیمت درک شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید(مشتریان رستوران شهرزاد اصفهان ) ستایش عامریان ١ ١دانشجوی کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور،تهران ، ایران تاریخ دریافت : ١٣٩٩/٠٣/٠٤ تاریخ پذیرش : ١٣٩٩/٠٥/٠٨ Investigating the Impact of Electronic Service Quality on Customer Satisfaction and trust in Online Shopping (Case Study: Digikala Online Store) Setayesh amerian Iran tehran payamnoor university Business Management Master student ٢ Received: (22/42/2422) Accepted: (22/40/2422) چکیده Abstract The aim of this study was to investigate the effect of هدف این پژوهش بررسی تأثیر بررسی تاثیر عدالت از قیمت درک justice on perceived price and satisfaction on loyalty شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید(مورد with the mediating role of re-purchase intention (studied: customers of Shahrzad restaurant in Isfahan).
عدالت از the mediating role of the intention to buy again has a significant effect قیمت درک شده بر وفاداری با نقش میانجی قصد خرید مجدد تأثیر Keywords loyalty justice of perceived price.
با توجه به مطالبی که بیان شد و نیاز به پژوهشهای متعدد پیرامون وفاداری، سوال اصلی این پژوهش بدین صورت است : آیا عدالت از قیمت درک شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید تأثیر معنادار دارند؟ مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری وفاداری واقعی به برند هنگام تصمیم گیری در مورد تکرار خرید، روی تجربیات رضایت بخش و نگرش مثبت نسبت به برند ترجیحی انجام می شود.