خلاصه ماشینی:
"بازاریابی:اهمیت اول بودن اکثر مدیران اعتقاد دارند که موضوع اساسی در بازاریابی،متقاعد کردن مشتریان نسبت به این موضوع است که شما محصولات یا خدمات بهتری دارد.
اگر تلاش کنید تا ادعا نمایید که محصولتان بهتر است،آنگاه منتقدان میگویند:«نه آنها نمیتوانند بهترین باشند زیرا در غیر این صورت باید رهبر حوزه خود باشند.
آنچه که مهم است:اولین نفر کیست؟ تجربه ما نشان میدهد که 09 درصد کل برنامههای بازاریابی مبتنیبر تولید محصولات و خدمات بهتر هستند.
اگر در طبقهبندی خودتان اول نیستید و نتوانستهاید بهتر باشید،چهکاری میتوانید انجام دهید؟ پاسخ این سؤال روشن است:یک طبقهبندی جدید را آغاز کنید تا بتوانید در آن اولین باشید.
منتقدان فرض میکنند که رهبر باید بهترین باشد زیرا همه میدانند که محصولات و خدمات بهتر در محیط بازار منجر به موفقیت خواهند شد.
چگونه میتوانید به رهبر تبدیل شوید؟شما باید یک طبقهبندی جدید را آغاز کنید تا اولین باشید."