خلاصه ماشینی:
"اگر ممیزیهای اطراف فیلمسازان به آنها اجازه دهند ممکن است اتفاقی مثل اخراجیها بیفتد که البته تجربهی بدی نیست و در بررسی سینمای کمدی نمونهی خوبی است،ولی خود فیلمسازان و فیلمنامهنویسان هم تلاشی در این مورد نکردهاند.
میتوان از بعضی خط قرمزها گذشت و دست فیلمسازان و فیلمنامهنویسان را بازتر گذاشت،چرا که با یک فضای پاستوریزه و کنترل شده نمیشود سینمای طنز داشت؛اساس این سینما بر طنز است و بنیانش را از تضادها میگیرد که چون در اجتماع ما زیاد است،دستمایهی خوبی برای طنز میتواند باشد.
کاری مثل مرد هزار چهره مبتنی بر تضادها و کم و کاستیهای خندهآور است و تا نقد و محاسبات اجتماعی هم پیش میرود و این برای جامعه و مسئولان میتواند جذاب باشد،چون میتواند روی ایرادات زوم کرده و عادات نه چندان خوب ما را میتواند اصلاح کند.
طنز به نقد اجتماعی میرسد و روی مشکلات میماند،بنابراین مسئولان باید از این قضیه استقبال کنند تا فیلمسازان بتوانند روی آن فعالیت کنند*"