مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رسانه ای 7 |
نشریه جامعه شناسی سیاسی ایران 2 |
نشریه بازار و سرمایه 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 7 |
علوم سیاسی 2 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 10 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
-
1.
بررسی آثار قواعد فقهی حاکم بر تحقق اقتصاد مقاومتی
نویسنده : حقیقی، محمد رضا ؛ حسینی، سید حسام الدین ؛ نویسنده مسئول : براتی، فرج الله ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (18 صفحه - از 6441 تا 6458 )
کلیدواژه ها: قواعد فقهی اقتصاد مقاومت اقتصاد مقاومتی فقه مکتب اسلامی علم اقتصاد قاعده اقتصــادی اقتصاد اسلامی
-
2.
بررسی شناخت و تببین راهکارهای موجود برای اجرای اقتصاد مقاومتی از منظر حقوقی
نویسنده مسئول : براتی، فرج الله ؛ نویسنده : حسینی، سید حسام الدین ؛ حقیقی، محمد رضا ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » تیر 1401 - شماره 20 ISC (13 صفحه - از 108 تا 120 )
کلیدواژه ها: اقتصاد حقوقی اقتصاد مقاومتی بسندگی اقتصادی اسلامی دولت بسـندگی بـه
-
3.
نقش رسانه های تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی
نویسنده : نصر اللهی، اکبر ؛ شریفی، فرزانه ؛ حقیقی، محمد رضا ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1393 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 137 تا 150 )
-
4.
تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی
نویسنده : نصر اللهی، اکبر ؛ شریفی، فرزانه ؛ حقیقی، محمد رضا ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » پاییز 1393 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (8 صفحه - از 111 تا 118 )
-
5.
بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک
نویسنده : حقیقی، محمد رضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » بهار 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات جامعه اطلاعاتی روابط عمومی روابط عمومی الکترونیکی چالشها و موانع روابط عمومیالکترونیکی 1تاریخ
-
6.
صورت بندی نظری فمینیسم در مطالعات رسانه ای (با ارائه مدل)
نویسنده : بختیاری، آمنه ؛ نصیری، بهاره ؛ حقیقی، محمد رضا ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1392 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 89 تا 98 )
کلیدواژه ها: رسانه جنسیت فمینیسم لیبرال فمینیسم رادیکال بازنمایی رسانه ای فمینیسم سوسیالیستی مطالعات رسانه
-
7.
عوامل موثر در افزایش اثربخشی شبکه های اجتماعی مجازی در سازمانهای رسانه ای؛ (مورد مطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)
نویسنده : رحمان زاده، سید علی ؛ حقیقی، محمد رضا ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » تابستان 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 133 تا 144 )
کلیدواژه ها: توسعه فرهنگی جامعه اطلاعاتی سرمایه اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی مجازی
-
8.
راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران)
نویسنده : حقیقی، محمد رضا ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1391 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها: دولت الکترونیک روابط عمومی الکترونیک استراتژی دولت الکترونیک کارکردهای دولت الکترونیک
-
9.
بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران)
نویسنده : حقیقی، محمد رضا ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » پاییز 1391 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 43 تا 56 )
کلیدواژه ها: دین فرهنگ زبان آداب و رسوم ماهواره رسانه های جهانی هویت فرهنگی جوانان
-
10.
نمایشگاه پل ارتباطی بین دستگاه های اجرایی کشور است
مصاحبه شونده : حقیقی، محمد رضا ؛
مجله : بازار و سرمایه » آبان 1390 - شماره 21 (3 صفحه - از 116 تا 118 )