تابستان 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
-
تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی؛ (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)
نویسنده : صبوری، حبیب ؛ آذرگون، نسرین ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: هویت دینی هویت ملی هویت قومی هویت جهانی فیس بوک شبکه های اجتماعی مجازی
-
بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانه ای معتبر در جهان
نویسنده : بخشی، بهاره ؛ شهیدیان، احمد ؛
(12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها: مدیریت رسانه اقتصاد رسانه موسسات مطبوعاتی
-
جامعه ی چند فرهنگی: حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای
نویسنده : خواجه نوری، نسترن ؛
(12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها: حقوق شهروندی چندگانگی فرهنگی رسانه محور مخاطب محور تنوع قومیتی رسانه های چندفرهنگی رسانه های قو میتی رسانه های زبان سوم
-
تحلیل و بررسی نحوه چینش اخبار در بخش های خبری 30: 20 شبکه دو سیما
نویسنده : احمدزاده کرمانی، روح الله ؛ فرهمند، محمدرجب ؛
(12 صفحه - از 45 تا 56 )
کلیدواژه ها: شبکه دو سیما اطلاع رسانی و خبر20:30
-
شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی
نویسنده : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ صنیعی، ماندانا ؛ اسدی رازی، محمدصادق ؛
(12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها: تبلیغات اعتماد فرش دست باف ابزارهای تبلیغ خریدار فرش
-
بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی ها و رضایت کارکنان
نویسنده : نیرومند، لیلا ؛
(10 صفحه - از 69 تا 78 )
کلیدواژه ها: اطلاع رسانی روابط عمومی سواد رسانه ای
-
بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان؛ (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس)
نویسنده : ملکیان، نازنین ؛ میرزاخانیان، آنی ؛ هاشمی زاده، سیدرضا ؛
(12 صفحه - از 79 تا 90 )
کلیدواژه ها: جوانان تلفن همراه پیام کوتاه ارتباطات میان فردی
-
بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان
نویسنده : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ گرانمایه پور، علی ؛ بخشنده، سمیرا ؛
(12 صفحه - از 91 تا 102 )
کلیدواژه ها: سازمان رضایت شغلی مهارت های ارتباطی زن و مرد تفاوت در مهارت های ارتباطی زن و مرد
-
بررسی تطبیقی بازتاب اخبار در رسانه های ایران و تاجیکستان
نویسنده : ظاهری، مهناز ؛
(8 صفحه - از 103 تا 110 )
کلیدواژه ها: بازتاب اخبار محتوایی خبر رسانه های ایران و تاجیکستان
-
نقش پیام تبلیغاتی رسانه براساس مدل (A.I.D.A) بر روی رفتار مصرف کننده؛ (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران)
نویسنده : درودی، هما ؛
(8 صفحه - از 111 تا 118 )
کلیدواژه ها: رسانه تبلیغات رفتار مصرف کننده مدل A. I. D. A
-
نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان
نویسنده : صادقی لواسانی نیا، نادر ؛ صدقی جلال، هما ؛ احمدی، خدابخش ؛
(14 صفحه - از 119 تا 132 )
کلیدواژه ها: دانشجویان آگاهی پیشگیری رسانه های جمعی ایدز
-
عوامل موثر در افزایش اثربخشی شبکه های اجتماعی مجازی در سازمانهای رسانه ای؛ (مورد مطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)
نویسنده : رحمان زاده، سید علی ؛ حقیقی، محمد رضا ؛
(12 صفحه - از 133 تا 144 )
کلیدواژه ها: توسعه فرهنگی جامعه اطلاعاتی سرمایه اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی مجازی
-
بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی و الزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران
نویسنده : نیرومند، گیتی ؛ یزدانی، حمید ؛ گنجی، مسلم ؛
(12 صفحه - از 145 تا 156 )
کلیدواژه ها: توسعه فناوری مدارس هوشمند اطلاعات وارتباطات
-
بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور
نویسنده : عقیلی، سید وحید ؛ قرائتی، علیرضا ؛
(22 صفحه - از 157 تا 178 )
کلیدواژه ها: دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران کره جنوبی دیپلماسی رسانه ای