-
1.
نویسنده : علامه، سید محسن ؛ نکته دان، ایمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریمشتریهتلمشتریانوفاداری مشتری
نویسنده : علامه، سید محسن ؛ نکته دان، ایمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریمشتریهتلمشتریانوفاداری مشتری