موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 4 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
مدیریت 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
د 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : بلاغت، سیدرضا ؛ حیدرزادگان، علیرضا ؛ اسلامی مهدیآبادی، حدیثه ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»بهار 1396 - شماره 44 رتبه د (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیرویکردزاهداندرس پژوهیدانشآموزان پایه چهارم
-
2.
نویسنده : محمدی، شراره ؛ حیدرزادگان، علیرضا ؛ بلاغت، سید رضا ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1394 - شماره 76 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها:ارزشیابینیازسنجیآموزش پودمانیAssessmentدانشگاه جامع علمی کاربردی
-
3.
نویسنده : حیدرزادگان، علیرضا ؛ کوچک زایی، مریم ؛ آخوندزاده، عاطفه ؛
مجله:رهبری و مدیریت آموزشی»زمستان 1393 - شماره 30 ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
-
4.
نویسنده : حیدرزادگان، علیرضا ؛ فرهنگ، ابوالقاسم ؛ قربانی، مصطفی ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1393 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیارتباطات سازمانیتوسعه کارکنانروابط بین فردیکار تیمیتوسعه مسیر شغلیسـازمانکارکنـانآموزش
-
5.
نویسنده : حیدرزادگان، علیرضا ؛ مشهدی عباس، فاطمه ؛
مجله:مطالعات قرآنی»زمستان 1392 - شماره 16 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 47 تا 61 )
کلیدواژه ها:استراتژیبرنامهریزی استراتژیکبرنامه ریزی قرآنیآرمان دینیبـهسازمانخداانسانهـاقـرآن
-
6.
نویسنده : حیدرزادگان، علیرضا ؛ کاظمی، یحیی ؛ صنعتی زاده، فاطمه ؛
مجله:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1391 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:خلاقیتخویشتن داریسبک رهبری تفویضیسبک رهبری دستوری
-
7.
نویسنده : حیدرزادگان، علیرضا ؛ مشهدی عباس، فاطمه ؛
مجله:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»زمستان 1390 - شماره 1 ISC (15 صفحه - از 69 تا 83 )
کلیدواژه ها:شاديموفقيت تحصيليدانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستاندانشجویانسلامت روان
-
8.
نویسنده : حیدرزادگان، علیرضا ؛ مرزوقی، رحمت الله ؛ جهانی، جعفر ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1386 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:یادگیریسازنده گراییبرنامه درسی علومعملکرد مورد انتظار