موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 153 |
روانشناسی 21 |
میان رشته ای 20 |
علوم اجتماعی 19 |
مدیریت 5 |
هنر و معماری 3 |
علوم سیاسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 108 |
ب 21 |
الف 9 |
A 7 |
د 4 |
ج 3 |
A+ 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک
نویسنده : تقی پور حویزی، پرنیان ؛ مهر محمدی، محمود ؛ سماوی، سید عبدالوهاب ؛ نویسنده مسئول : شیخی فینی، علی اکبر ؛
مجله : پژوهش در برنامه ریزی درسی » بهار 1402 - شماره 76 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (28 صفحه - از 24 تا 51 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی استادان شایستگی ها روش ها و فنون آموزشی تربیت اجتماعی دموکراتیک تربیت آموزش و شهروندی معلمان روش
-
2.
طراحی و اعتبارسنجی الگوی صلاحیت حرفه ای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
نویسنده : غلامی علوی، صدیقه ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ طلایی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : حاتمی، جواد ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » بهار 1402 - شماره 68 ISC (26 صفحه - از 197 تا 222 )
کلیدواژه ها: روش دلفی دوره ابتدایی صلاحیت حرفه ای راهبر آموزشی
-
3.
طراحی الگوی سیاست گذاری تربیتی در آموزش و پرورش با تأکید بر نهاد خانواده
نویسنده : فدائی، محدثه ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ صالحی امیری، سیّدرضا ؛ ذوالفقارزاده، محمد مهدی ؛
مجله : پژوهشنامه تربیتی » زمستان 1401، شماره 73 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (36 صفحه - از 211 تا 246 )
کلیدواژه ها: خانواده مشارکت سیاستگذاری آموزش و پرورش سیاستگذاری تربیتی
-
4.
ویژگی عناصر برنامه منتورینگ همتا برای اساتید دانشگاه: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس
نویسنده : اوضاعی، نسرین ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ امام جمعه، محمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : آموزش و توسعه منابع انسانی » زمستان 1401 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 98 تا 134 )
کلیدواژه ها: دانشگاه اساتید منتورینگ منتورینگ همتا
-
5.
دیدگاه؛ آموزش و پرورش نیازمند دمکراتیزه کردن
نویسنده : مهر محمدی، دکتر محمود ؛
مجله : اندیشه بهره وری » آبان 1401 - شماره 5 (1 صفحه - از 8 تا 8 )
-
6.
درک معلمان از اجرای اهداف ساحت علم و فناوری و برنامهدرسی حوزه تربیت و یادگیری علوم-تجربی در دوره ابتدایی
نویسنده مسئول : احمدی، فاطمه زهرا ؛ نویسنده : احمدی، آمنه ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ الهامیان، نگار ؛
مجله : اندیشه های نوین تربیتی » پاییز 1401، دوره هیجدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 165 تا 185 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی درک معلمان ساحت علم و فناوری
-
7.
طراحی برنامه آموزشی ویژه پرورش ادراک زیبایی شناختی دانشجو معلمان با رویکرد تعلیم و تربیت گفت و شنودی وتکیه بر تکالیف یادگیری آرتاگرافیک
نویسنده : غریب پور، گلبرگ ؛ رضازاده، دکتر حمیدرضا ؛ عصاره، علیرضا ؛ احمدی، فاطمه زهرا ؛ نویسنده مسئول : مهرمحمدی، محمود ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم (38 صفحه - از 351 تا 388 )
کلیدواژه ها: تربیت معلم تربیت هنری ادراک زیبایی شناختی پژوهش هنجاری تعلیم و تربیت گفت و شنودی آرتاگرافی
-
8.
سنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاستگذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظاممند
نویسنده : فدایی، محدثه ؛ مهر محمدی، محمود ؛ ذوالفقار زاده کرمانی، محمد مهدی ؛ نویسنده مسئول : صالحی امیری، سیدرضا ؛
مجله : رهیافتی نو در مدیریت آموزشی » مرداد و شهریور 1401 - شماره 55 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها: خانواده آموزش و پرورش سیاست گذاری تربیتی سنتزپژوهی
-
9.
استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری
نویسنده : دهقان زاده، حجت ؛ مهر محمدی، محمود ؛ نویسنده مسئول : عظیمی، اسماعیل ؛
مجله : تدریس پژوهی » تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 221 تا 243 )
کلیدواژه ها: آموزش طراحی آموزشی یادگیری تکنولوژی آموزشی ابزار و تجهیزات آموزشی طراحی استخراج گزارهها
-
10.
شناسایی عوامل اثرگذار بر مشارکت نهاد خانواده در سیاستگذاریهای فرهنگی- تربیتی در کلانشهر تهران(مطالعه مناطق 2 و 12)
نویسنده : فدایی، محدثه ؛ مهر محمدی، محمود ؛ ذوالفقار زاده کرمانی، محمد مهدی ؛ نویسنده مسئول : صالحی امیری، سیدرضا ؛
مجله : مطالعات مدیریت شهری » تابستان 1401- شماره 50 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها: خانواده مشارکت آموزشوپرورش کلانشهر تهران سیاستگذاری فرهنگی- تربیتی