موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
علوم اجتماعی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Zokaeieh، Siavash ؛ نویسنده : Marzban، Amir ؛ Ahmadian، Mehrshad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Fall 2022, Volume 41 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 173 تا 188 )
کلیدواژه ها:standardizationImperialismAcademic writinginjusticeCriticality
-
2.
نویسنده مسئول : Ahmadian، Mehrshad ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:reflective teachingTeacher Educationpostmethod pedagogyteacher diary
-
3.
نویسنده : Zokaeieh، Siavash ؛ Ahmadian، Mehrshad ؛ نویسنده مسئول : Marzban، Amir ؛
مجله:Language Horizons»Autumn And Winter 2020, Volume 4- Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 167 تا 186 )
کلیدواژه ها:positivismAcademic writingHegemonic Discoursedominationcritical corpus-based approach
-
4.
نویسنده مسئول : Babajani Azizi، Danial ؛ نویسنده : Ahmadian، Mehrshad ؛ Miri، Fatemeh ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»June 2020, Volume 5 - Number 2 (21 صفحه - از 82 تا 102 )
کلیدواژه ها:Pragmatic AwarenessGrammatical awarenessIELTS Speaking Part 3
-
5.
نویسنده : Khavari، Sahar ؛ Ahmadian، Mehrshad ؛
مجله:Quarterly of Sociological Studies of Youth»Winter 2018 - Number 28 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها:translation abilityGrammatical competenceYoung English translation students
-
6.
نویسنده : Borzabadi Farahani، Davood ؛ Ahmadian، Mehrshad ؛
مجله:پژوهش ادبیات معاصر جهان»تابستان 1385 - شماره 32 (ویژه نامه انگلیسی) رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )