Autumn And Winter 2020, Volume 4- Number 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Marandi، S.Susan ؛ Zohali، Leila ؛ نویسنده مسئول : Tajik، Leila ؛
(28 صفحه - از 9 تا 36 )
کلیدواژه ها:Factor analysisLanguage TestingLanguage AssessmentProficiency TestItem AnalysisReliability analysisMHLE
-
نویسنده مسئول : Karimi Alavijeh، Khadijeh ؛ نویسنده : Hosseini، Mona ؛
(24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها:School of the Embassy of IndiaEnglish dominancePersian marginalizationethnographic inquirycontributing factors
-
نویسنده : Lotfollahi، Bahareh ؛ Vahid Dastjerdi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Tavakoli، Mansoor ؛
(20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:ethicsCode of EthicsCharter of Professional EthicsTranslation Ethicstranslator ethics
-
نویسنده مسئول : Khodabandeh، Farzaneh ؛ نویسنده : Naseri، Elaheh ؛
(20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:social networksEducational TechnologyWriting skillsCommon WhatsApp groupRestricted WhatsApp group
-
نویسنده : Zare، Parissa ؛ نویسنده مسئول : Anani Sarab، Mohammad Reza ؛
(22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:Program Evaluationsecondary educationChange attributescommunicative language teaching approachELT change program
-
نویسنده مسئول : Shooshtari، Zohre ؛ نویسنده : Hosseinimehr، Saeid ؛
(21 صفحه - از 123 تا 143 )
کلیدواژه ها:blended learning (BL)face to face (FTF) instructionlexical density (LD)lexical variety (LV)syntactic complexity (SC)
-
نویسنده مسئول : Divsar، Hoda ؛ نویسنده : Amirsoleimani، Khorshid ؛
(22 صفحه - از 145 تا 166 )
کلیدواژه ها:WritingEFLvoiceinstructionDialogical thinking
-
نویسنده : Zokaeieh، Siavash ؛ Ahmadian، Mehrshad ؛ نویسنده مسئول : Marzban، Amir ؛
(20 صفحه - از 167 تا 186 )
کلیدواژه ها:positivismAcademic writingHegemonic Discoursedominationcritical corpus-based approach
-
نویسنده : Malmir، Ali ؛ نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛
(23 صفحه - از 187 تا 209 )
کلیدواژه ها:NormativeIdentity processing styleinformation-orienteddiffuse-avoidantL2 pragmatic knowledgepragmatic performance
-
نویسنده : Haseli Songhori، Mehdi ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
(28 صفحه - از 211 تا 238 )
کلیدواژه ها:Iranian English TeachersTeacher Stressteacher motivationlanguage teacher immunityimmunity type
-
نویسنده مسئول : Zarei، Abbas Ali ؛ نویسنده : Khojasteh، Amin ؛
(21 صفحه - از 239 تا 259 )
کلیدواژه ها:Dynamic Assessment (DA)lexical collocationsBudoff's Learning Potential MeasurementGroup Dynamic Assessment (G-DA)Intensive Mediated Learning Experience (Intensive-MLE)
-
نویسنده : Esfandiari، Shahram ؛ Davaribina، Mehran ؛ نویسنده مسئول : Mahmoudi، Asgar ؛
(26 صفحه - از 261 تا 286 )
کلیدواژه ها:CognitionEFL learnersWriting Performancespeaking performanceENGAGE Model