مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی؛ مطالعه موردی: هتل های منتخب استان یزد
نویسنده : ضرغام بروجنی، حمید ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ میرفخرالدینی، فائزه السادات ؛
مجله : مطالعات مدیریت گردشگری » تابستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها: مدل های تصمیم گیری چندشـاخصه کیفیت خدمات هتل کارت امتیازی متوازن عوامل بحرانی موفقیت