کلیدواژه کیفیت خدمات هتل / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زهی، احمدرضا ؛ نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندکیفیت خدمات هتلهتلداریوفاداری میهمانهتلگردشگریمشتریوفاداری
-
2.
نویسنده : اسعدی، میرمحمد ؛ آذر، عادل ؛ نقوی، سیدعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتیزدتحلیل اهمیت- عملکردرضایتمندی گردشگرانهتلهای سنتیگردشگرانکیفیت خدمات هتلسنتیسنجشپژوهشعملکرد
-
3.
نویسنده : ضرغام بروجنی، حمید ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ میرفخرالدینی، فائزه السادات ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:مدل های تصمیم گیری چندشـاخصهکیفیت خدمات هتلکارت امتیازی متوازنعوامل بحرانی موفقیتهتلکارکنانمشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)