مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات 2 |
نشریه کتابداری و اطلاع رسانی 2 |
نشریه ترویج علم 1 |
نشریه پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی 1 |
نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 6 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 3 |
ب 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده : منطق، حسن ؛ حسن زاده، محمد ؛ شریف، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : زندیان، فاطمه ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1403 - شماره 106 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 159 تا 186 )
کلیدواژه ها:اعتماد سازمانیتسهیم دانشاعتماد فردیمطالعه دلفیعوامل اعتمادآفرینکارکناناعتماداطلاعاتدلفیسازمانیرفتار تسهیم دانشپژوهش
-
2.
نویسنده : منطق، حسن ؛ حسن زاده، محمد ؛ شریف، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : زندیان، فاطمه ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1402، سال سیزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 7 تا 26 )
کلیدواژه ها:فراتحلیلاعتماد سازمانیتسهیم دانشاعتماد نهادیاعتماد فردی
-
3.
نویسنده مسئول : منطق، حسن ؛ نویسنده : جباری، لیلا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1401 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 223 تا 244 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیمهارتکارمنداندانشگاه علامه طباطبائیسواد دیجیتال
-
4.
نویسنده : ملک الکلامی، میلا ؛ منطق، حسن ؛ نویسنده مسئول : مقدمی، مریم ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1400 - شماره 22 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 201 تا 224 )
کلیدواژه ها:عملکردنگرشدانشکووید-19کتابداران ایرانی
-
5.
نویسنده : زندیان، فاطمه ؛ جباری، لیلا ؛ منطق، حسن ؛
مجله:ترویج علم»پاییز و زمستان 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 34 تا 47 )
-
6.
نویسنده : فهیمنیا، فاطمه ؛ منطق، حسن ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1392 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 59 تا 79 )
کلیدواژه ها:کتابدارانکیفیت خدماتاعتماد اجتماعیاعتماد تعمیم یافتهکتابخانه های دانشگاهی
-
7.
نویسنده : فهیم نیا، فاطمه ؛ منطق، حسن ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1392، سال چهل و هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 117 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاعتماد نهادیانتظارها از خدماترضایت مندی کتابخانه های دانشگاهیاعتمادکتابخانهاطلاعاتخدماتمتغیراجتماعی