مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های مدیریت انتظامی 2 |
نشریه مدیریت بهره وری 1 |
نشریه انتظام اجتماعی 1 |
نشریه پژوهش های اطلاعاتی و جنایی 1 |
نشریه مطالعات پژوهشی راهور 1 |
نشریه امنیت ملی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
مدیریت 3 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
ب 2 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : درویشی، صیاد ؛ نویسنده : آهی، پرویز ؛ میرزاخانی، عبدالرحمن ؛
مجله:امنیت ملی»پاییز 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 99 تا 124 )
کلیدواژه ها:امنیت پایدارپلیس جامعه محورمشارکت مردم و پلیسابعاد مشارکت در امنیت
-
2.
نویسنده : تفرشی، فرج اله ؛ برزویی، جواد ؛ فتح الهی، سید سیامک ؛ نویسنده مسئول : آهی، پرویز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»تابستان 1402 - شماره 66 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 132 تا 162 )
کلیدواژه ها:بزهدیدهبزهکارپیشگیریمحیطفرصترفتار مجرمانهوضعیت پیشجنایی
-
3.
نویسنده : نیکوکار، هانی ؛ آهی، پرویز ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1400 - شماره 57 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (31 صفحه - از 108 تا 138 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیاثربخشی سازمانیرهبری آیندهنگرسازمانیکارکنانکارمندانLeadershipپژوهش
-
4.
نویسنده : نیکوکار، هانی ؛ اکبری، محسن ؛ قیاسی، رضا ؛ نویسنده مسئول : آهی، پرویز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»بهار 1398 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیبهره وری سازمانیرهبری آیند ه نگرسازمانیکارکنانبهره و ری سازمانیرهبری آیندهنگرپژوهشکارمندان
-
5.
نویسنده مسئول : شیری، هوشنگ ؛ نویسنده : آهی، پرویز ؛
مجله:انتظام اجتماعی»بهار 1395 - شماره 17 ISC (26 صفحه - از 89 تا 114 )
کلیدواژه ها:بزهدیدهپیشگیریسیاست جناییپلیسبزهدیدگی مکرّر
-
6.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ قیاسی، رضا ؛ آل طه، سید حسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ آهی، پرویز ؛
مجله:پژوهش های اطلاعاتی و جنایی»بهار 1395، سال یازدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:امنیت اجتماعیشبکه های اجتماعیدرگیری ذهنیاستفاده ناآگاهانهمدل
-
7.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ آهی، پرویز ؛ آل طه، سیدحسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ قیاسی، رضا ؛
مجله:مطالعات پژوهشی راهور»تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:سنجش کيفيت خدمات ، خدمات ، پاسخگويي ، ملموس بودن ، همدلي ، تضمين و قابليت اطمينان مدل سروکوالکیفیت خدماتکارآموزانمدل سروکوالمشتریرضایتمشتریانکارکنان